آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
سرهنگ پاسدار محبي پور در جمع فرهنگيان بسيجي بیان داشت: ما بايد يك سازوکار ویژه در مقابل تهاجم فرهنگي داشته باشيم كه آن درك زمان و داشتن بصيرت مي باشد.
به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محبي پور در نشست بصیرتی فرهنگيان بسيجي بیان داشت: ما بايد يك سازوکار ویژه در مقابل تهاجم فرهنگي داشته باشيم كه آن درك زمان و داشتن بصيرت مي باشد.

محبی پور تصریح کرد: بایستی دقت نمود که هر چه ايده هايمان الهي تر باشد دشمن بيشتری در كمين ما خواهد بود و برای دستیابی به نتيجه اي كه مي خواهيم از فعاليت هايمان داشته باشيم بايد از خود مقاومت نشان دهيم .

وی در ادامه گفت: نتيجه استقامت صبر و بصيرت خواهد بود ، بصرت بهترين هديه اي است كه هر بسيجي به خود اختصاص داده است و در هر نشست و جلسه اي كه ممكن است با برخورد هاي تند روبرو شوند استقامت كرده ، دفاع نموده و افتخار مي كنند كه يك انقلابي و بسيجي هستند و اين عقيده و طرز فكر نتيجه همان شناخت عميق و خالص و صادق و همان بصيرت است .

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز متذکر شد: بايد وظيفه اي كه بر گردن هر معلم و هر بسيجي وجود دارد را بشناسیم و بهترين آمر به معروف و ناهي از منكر باشيم آنجاست كه به وظيفه خود عمل نموده ایم .

این مقام مسئول افزود: در جنگ نرم دشمن روي ذهنیت ما كار مي كند كه عمده موارد آن ورود به ذهن، گوش و چشم است كه ما بايد از اين دو سنگر كاملا حفاظت كنيم .

محبی پور افزود: هر بسيجي بايد شناخت سياسي و بصيرتي داشته باشد تا فريب شيطان هاي سياسي را نخورد .

وی تاکید کرد: امروز ما وظيفه سنگيني بر دوش داريم و بايد آگاهي و اطلاعات خود را بالا ببريم . دقت در وقايع پيرامون ما در فلسطين – سوريه و عراق و ظلم هايي كه مي بينيم و همچنين بررسي تاثيرات بدي كه ماهواره دارد بايستی مورد بررسي قرار گيرد و در كلاس هاي آموزش خانواده و در جلسات و نشست ها يادآوري گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: