آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
سردار نقدی در رزمایش «الی‌بیت‌المقدس»:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهیم نشست، گفت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.
به گزارش تنویر به نقل از فارس سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در رزمایش بزرگ گردان‌های عشایر «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه عمومی تنگه کنشت کرمانشاه اظهار داشت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.
 
وی بیان داشت: مردم فلسطین که در محاصره غزه جانانه ایستاده‌اند و صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کرده‌اند، درس‌هایی از رشاد‌ت‌های ملت ایران آموخته‌اند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما برای آزادی قدس شریف مصمم هستیم و غیرت ، عزت و شرف مردم و عشایر ایرانی اجازه نمی‌دهد که زنان روزه‌دار و کودکان در خواب فلسطینی توسط صهیونیست‌ها کشته شوند و ما ساکت بمانیم.
 
عشایر ایران پیشقراولان سپاه «آزادی قدس» / مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهیم نشست
نقدی با تصریح بر اینکه ما مرد آزدگی و جنگ هستیم، بیان داشت: آزادگی را از کربلا آموخته‌ایم و عشایر ما در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهند نشست.
 
وی رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس» را یک تمرین برای گردهمایی سپاه بزرگ آزادی قدس دانست و افزود: دشمنان از این اراده و ایمان به وحشت افتاده‌اند و تلاش می‌کنند بین امت اسلام شکاف ایجاد کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: