آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار می کند:
مهمترین برنامه سپاه ناحیه ثارالله برگزاری نمایشگاه شهدای آبی خاکی بهشت خاکی می باشد که در رودخانه خشک شیراز، در متراژی بالغ بر 5 هزار متر مربع برپا گردیده است.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: بزرگترین نمایشگاه آبی خاکی بهشت خاکی در شیراز از 27 شهریور الی  6 مهر ماه دایرشده است که علاقه مندان می توانند از ساعت 18:30 الی 10 شب جهت بازدید مراجعه نمایند.

 برپایی 3 نمایشگاه بزرگ به مناسبت هفته دفاع مقدس/ برپایی نمایشگاه یاد یاران در منطقه میانرود
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: سی وچهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس طبق سنوات گذشته با اجرای ویژه برنامه ها برگزار می گردد.

سرهنگ اسماعیل محبی پور ادامه داد: در سپاه ناحیه ثارالله شیراز حدود 300 برنامه در پایگاه‌های محلات، ادارات، اصناف و مدارس برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها یادآوری رشادت های رزمندگان، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و خانواده های ایثارگران و جانبازان و تقدیر از خانواده های شهدا دانست.

محبی پور با اشاره به جزئیات این برنامه ها خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه شهدای آبی خاکی بهشت خاکی می باشد که در رودخانه خشک شیراز، نرسیده به پل بصیرت در متراژی بالغ بر 5 هزار متر مربع برپا گردیده است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان این که بزرگداشت دفاع مقدس و یاداوری دلاور مردی ها و جان فشانی های رزمندگان سرافراز ایران برای همه تکلیف است گفت: نمایشگاه مذکور توسط پایگاه مقاومت بسیج مسجد الرضا حوزه امام حسن مجتبی(ع)، پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی، اردویی سپاه فجر و به پشتیبانی سپاه ناحیه ثارالله شیراز برپا گردیده است.

وی همچنین افزود: در این نمایشگاه به ترسیم بخش های از عملیات شلمچه، جزیره مجنون و اروند کنار که سلسله عملیات های کربلا و والفجر در آن می باشد پرداخته شده است.

محبی پور با اشاره به برپایی غرفه های متعدد در کنار این نمایشگاه یاد آور شد: در این نمایشگاه غرفه های نظامی، مهدویت، تربیت و مشاوره خانواده، تهاجم فرهنگی و آسیب های ماهواره و عرضه کالاهای ایرانی اسلامی توسط غرفه همکلاسی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ادامه داد: یکی از برنامه های دیگر این نمایشگاه روایت گری خانواده ایثارگران و جانبازان بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت یک ساعت و نیم می باشد.
برپایی نمایشگاه عملیات در باغ جنت

محبی ‌پور در قسمتی دیگر از سخنان خود به برپایی دومین نمایشگاه در غرب شهر شیراز اشاره کرد و گفت:  به همین مناسبت نمایشگاه دیگری در باغ جنت شیراز ویژه دانش آموزان پایه 6، 7 و 8 برپا گردیده است که دانش آموزان شرکت کننده در این نمایشگاه می توانند در قسمت هایی که عملیات 8 سال دفاع مقدس شبیه سازی شده است حضور یابند و در طول مدت زمان بیش از 3 ساعت با پوششیدن لباس بسیجی در این محیط به صورت یک رزمنده زندگی کنند و در عملیات ها و رزمایش ها شرکت کنند.

برپایی نمایشگاه یاد یاران در منطقه میانرود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از برپایی سومین نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه یادیاران در جنوب شهر شیراز منطقه میانرود میدان قهرمان برپا می گردد که از جمله برنامه های این نمایشگاه، آشنایی با ادوات نظامی و دوران دفاع مقدس، ملاقات حضوری با سرداران سپاه فجر، پاسخ دادن به شبهات و مسائل مهدویت و جلسات مرتبط با 8 سال دفاع مقدس برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: