آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
فرمانده سپاه فجر در همایش سفینة النجاة:
فرمانده سپاه فجر افزود: زاویه به زاویه انقلاب اسلامی مرهون ابا عبدلله الحسین می باشد و امروز انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی به عنوان یک الگو معرفی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، سردار غیب پرور در جمع مسئولین هیئت ها و مداحان استان فارس با اشاره به برنامه ی "گذر هنر" و شوخی گستاخانه با روضه ی ابا عبدالله حسین(ع) در تالار حافظ شیراز گفت: آیا درست است که در شهر شیراز که بیش از پنج هزار شهید را تقدیم به اسلام کرده حرکات ضد فرهنگی اتفاق افتد؟

وی هشدار داد: به اسم "گذر هنر" مطرب می آورند و ادای روضه ی ابا عبدالله را در می آورد. من با اجازه ی نماینده ی ولی فقیه در استان بصورت جدی تذکر می دهم که با اعتقادات مردم بازی نکنید. چرا که دوره ی دوم خرداد مُرد و تمام شد.

فرمانده ارشد سپاه فجر اضافه کرد: آقای مسئول فرهنگی استان، چرا از افراد جاهل دعوت می کنید؟ رعایت کنید،حرمت نگه دارید، این مملکت مال امام حسین(ع) است. رهبری می فرمایند «شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)»، ما باید به این سمت برویم که پشت شیراز کلمه مقدس آورده شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: درباره این مسئله دو پاسخ به ما داده اند: یک، برخورد شما سیاسی است و دو، در زمان مدیر کل قبلی هم چنین اتفاقی افتاده است. چرا برخورد نکردید. به خود سید الشهدا قسم اگر خبر دار می شدم برخورد می کردم. ساحت دینی ساحت رودربایسی نیست.

وی تصریح کرد: هنوز هم تذکر می دهیم ولی بدانند که صبر ایوب نداریم و قبلا هم نشان دادیم و آن روزی که احساس تکلیف کنیم چشممان را روی هم می گذاریم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه از برخی رسانه ها گله مند هستم افزود: چرا رسانه ها داد و فریاد حقیر را منتشر نمی کنند.

انحراف خواص ریشه در دنیا طلبی آنها دارد

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز روز مباهله است گفت: در آیه 61 سوره ی آل عمران خداوند به پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: كسانى با تو به محاجّه و ستيز برخيزند، به آنها بگو: «بياييد ما فرزندان خود را دعوت كنيم، شما هم فرزندان خود را؛ ما زنان خويش را دعوت نماييم، شما هم زنان خود را؛ ما از نفوس خود دعوت كنيم، شما هم از نفوس خود؛ آنگاه مباهله كنيم؛ و لعنت خدا را بر دروغگويان قرار دهيم.» منظور از نفوس پیغمبر(ص) امیرالمومنین(ع) می باشند. و ما چقدر مفتخریم که شیعه ی چنین مولایی هستیم. اگر در آن روز دشمنان اسلام عقب نشینی کردند اما دشمنی آنان تمام نشد.
 
فرمانده سپاه فجر با اشاره به درپیش بودن ماه محرم به حادثه ی کربلا اشاره و افزود: چرا اباعبدلله را شهید کردند؟ مگر نمی دانستند که ایشان سبط پیغمبر(ص) هستند.واقعا مقصرین کربلا چه کسانی هستند؟ عامه ی مردم یا خواص آن زمان؟

سردار غیب پرور با اشاره به شخصیت زبیر و اینکه انحراف خواص ریشه در دنیا طلبی آنها دارد افزود: زبیر یکی از یاران امیرالمومنین(ع) بود که در تشیع حضرت زهرا (س) نیز حضور داشت اما بعد ها در مقابل حضرت ایستاد و وقتی که کشته شد می گفتند که طلا های او را باید با تبر جدا کرد.

مسئولان فرهنگی با اعتقادات مردم بازی نکنند

وی با اشاره به حادثه محرم سال 61 گفت: ماجرای کربلا خیلی آموزنده است، امام حسین(ع) به ما درس آزادگی و استقامت در شرایط سخت را داد و باید گفت انقلاب اسلامی شریعه ای است از عاشورا و اگر این چنین نبود نه انقلاب اسلامی پیروز می شد و نه شکل می گرفت.

فرمانده سپاه فجر با بیان این نکته که شیعه بر پایه غدیر، عاشورا و فرهنگ انتظار استوار است افزود: زاویه به زاویه انقلاب اسلامی مرهون ابا عبدلله الحسین می باشد و امروز انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی به عنوان یک الگو معرفی شده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه همه ی پیامبر آمدند تا حکومت دینی تشکیل دهند گفت: اسلام را امروز با انقلاب اسلامی می شناسند و باید قدر این انقلاب را دانست. اگر امروز امام حسین(ع) هم در بین ما بود توصیه می کردند که قدر انقلاب اسلامی را بدانید.
 
انتهای پیام/ 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: