آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
روز گذشته همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب با حضور معاونت کارآفرینی کانون بازنشستگان سپاه فجر فارس برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، روز گذشته همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب با حضور معاونت کارآفرینی کانون بازنشستگان سپاه فجر فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین ساجدی نیا از اساتید حوزه علمیه و مشاوره شهرستان در ابتدا به سبک زندگی امامان معصوم پرداخت و سپس نکاتی در رابطه با تربیت فرزندان و زندگی زناشویی مشاوره داد.

در ادامه خیر اندیش معاونت کارآفرینی کانون بازنشستگی سپاه فجر فارس با تقدیر از حضور فعالانه پاسداران بازنشسته در برنامه های سپاه گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از بازنشسته های سپاه، هنوز منشأ خیر برای سپاه و جامعه هستند.

وی با اشاره به مشکلات بازنشسته ها افزود: ما مشکلات را درک و اشرافیت کامل داریم و تصمیم داریم در حد توان مشکلات را بررسی و مرتفع کنیم.

گفتنی است، این مراسم به همت کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب و همراه با مسابقات فرهنگی بود، و با اهداء جوایزی همراه با لوح تقدیر از پیشکسوتان قدرداری شد.

همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شدهمایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان داراب برگزار شد

انتهای متن/
نام:
ایمیل:
* نظر: