آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
در این مراسم از 145 بسیجی نمونه و فعال تجلیل به عمل با کمک این بسیجیان تاکنون بیش از 9 پایگاه بسیج ساماندهی شده است و حلقات صالحین این پایگاه ها در حال اجراست.
به گزارش تنویر، با حضور فرمانده سپاه ناحیه ممسنی از 145 بسیجی فعال و نمونه حوزه مقاومت امام علی (ع) تجلیل به عمل آمد.

حوزه امام علی (ع) که به تازگی در منطقه اسکان عشایر شهر نورآباد تاسیس شده است توانست برنامه های متنوعی را در ایام دفاع مقدس اجرا کند و جوانان بسیاری را جذب کند و مورد توجه قشرهای مختلف قرار گرفته است.

حوزه امام علی (ع) هم اکنون در حال ساماندهی پایگاه بسیج خود در محله های اسکان عشایر است این حوزه از بسیجیانی که در ساماندهی پایگاه ها و برگزاری برنامه ها و مراسمات هفته دفاع مقدس همکاری داشته اند تقدیر کرد.

کیامرث خان احمدی در این مراسم بیان داشت: در این مراسم از 145 بسیجی نمونه و فعال تجلیل به عمل با کمک این بسیجیان تاکنون بیش از 9 پایگاه بسیج ساماندهی شده است و حلقات صالحین این پایگاه ها در حال اجراست.

کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی نیز در حاشیه این مراسم گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلامی کرده بود بنابراین توقع می رود همواره بسیجی منش و راهش و الگوی حضرت علی و ائمه اطهار باشد و به دنبال خدمت به مردم باشد.

بسیج همواره به عنوان نهادی مردمی و داوطلبانه شناخته شده است. در تمام سازمان‏ها، نهادها، ادارات و دانشگاه‏ها و مدارس بسیج به همت خدمات داوطلبانه بسیجیان آن مجموعه بدون هیچ چشم‏داشتی در مسیر اهداف تعیین شده گام بر داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: