آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیب پرور گفت: مردم باید حواس خود را جمع کنند، چراکه کسانی که در فتنه ۸۸ کارنامه سیاهی داشته اند، تا زمانی که در توبه خود را اعلام نکنند، در بین مردم وجاهتی ندارند.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی خود در جمع کثیر مردم در یادواره شهدای دهستان بالاده از توابع بخش بیرم لارستان با تجلیل از مردم این روستا به جهت برگزاری یادواره شهدا و استقبال باشکوه و عظیم از این برنامه، اظهار کرد: رهبران الهی به طور کلی نگران میراثی هستند که از خود بجای می گذارند. و این نگرانی از انحراف امت دو بخش است، یک انحراف در سازوکار انتخاب در رهبر بعدی و دیگری انحراف در شریعت، مکتب و اصل دین.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انحراف در دو سطح خواص و عوام رخ می دهد، تصریح کرد:  خطرناک ترین انحراف، انحراف خواص است.
 
وی ریشه عمده انحراف پس از رهبران الهی را، دنیا طلبی، قدرت خواهی، هوای نفس نام برد و تأکید کرد: رهبران الهی به همین جهت بود که نسبت به کاشته پس از خود ابراز نگرانی می کردند.
 
فتنه گران‌برای انتخابات‌خبرگان رهبری و مجلس ستادتشکیل داده اند

غیب پرور، با بیان اینکه اولین اشتباه در انحرافات، تفاوت در عملکردها، مرزبندی ها، تنزل اختلافات است، خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) را بالا بردند تا علی را بکوبند، موسی(ع) را بالا بردند تا هارون(ع) را بکوبند و پس از ارتحال حضرت امام(ره)، امام را بالا بردند تا رهبری را بکوبند.
 
وی با تأکید بر اینکه، تنزل اختلاف بین جانشینان رهبران الهی و مخالفان، اختلاف بر سر ولایت الهی است، افزود: کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می کنند، انسانهای ساده ای نیستند، بلکه افرادی زیرک و مسئله دار هستند.
 
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه، عده ای بدنبال کم رنگ کردن خط ولایت هستند، تصریح کرد: تنها افراد دارای بصیرت می توانند در دفاع از ولایت در این راه سربلند باشند و حق را از ناحق تشخیص دهند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با هشدار نسبت به انتخابات آینده، اضافه کرد: مردم باید حواس خود را جمع کنند، چراکه کسانی که در فتنه ۸۸ کارنامه سیاهی داشته اند، تا زمانی که در محضر مردم توبه خود را اعلام نکنند، در بین مردم وجاهتی ندارند.
 
وی با استناد به کتب تاریخی، یکی از اشتباهات امت ها را پس از رهبران الهی را مطلق نگری نسبت به صحابه دانست و خاطر نشان کرد: ما حق نداریم نسبت به اطرافیان رهبران الهی مطلق نگر باشیم و آنچه ملاک است، عملکرد حال آنهاست و تنها افرادی را مورد اعتماد هستند که در خط ولایت و رهبری باشند.
 
وی استحاله خواص باسابقه را یکی از اتفاقات پس از رهبران الهی عنوان و گفت: با کمی توجه می توان افرادی را در ادوار مختلف تاریخ دید که استحاله شدند و ماهیت آنان تغییر یافت.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه، مشکل برخی ها در کشور ما این است که خودشان را در طول ولایت نمی بینند و خود را هم عرض ولایت می دانند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمام نشده است و باید سه مرحله دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پشت سر گذارد.
 
 
غیب پرور تنها دلائل جان فشانی های شهدا را، عشق به قرآن، اسلام و ولایت دانست و تأکید کرد: شهدای ما برای کسب مال و شهرت به جبهه ها نرفتند.
 
وی با بیان اینکه، مردم حسینی وار پای حضرت امام(ره) و انقلاب ایستادگی کردند، اضافه کرد: همه آحاد مردم عاشورایی پای آرمان های انقلاب و امام(ره) و رهبری ایستاده اند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با رمضان عبداله دبیرکل جهاد اسلامی، تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند؛ «شرایط منطقه خیلی پیچیده است» و در این شرایط نظام ما به لطف نعمت خدا و خون شهدا، جزیره آرامش و نقطه امن است و نباید ما این امنیت را برهم زنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران و حمایت های آن نبود، در جنگ ۵۱ مردم غزه با رژیم صهیونیستی امکان پیروزی وجود نداشت، اضافه کرد: چشم همه مردم دنیا به ایران و انقلاب اسلامی است.
 
غیب پرور شرط دستیابی ایران به قله های عزت و پایداری را، بصیر بودن آحاد مردم و خواص جامعه دانست و تصریح کرد: فتنه گران برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ستاد تشکیل داده اند و برای آن برنامه دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: