جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
بسیج اصناف استان فارس
سازمان بسیج اصناف استان فارس،در بیانیه‌ای از مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی کشور، خواستار پیگیری و برخورد جدی با عاملان جنایت اسیدپاشی در اصفهان شدند.

 سازمان بسیج اصناف استان فارس،در بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از جنایات اخیر اسیدپاشی و همدردی با قربانیان، خواستار پیگیری فوری این جنایت توسط مسئولان قضایی و اطلاعاتی کشور و دستگیری عوامل این حوادث شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

خبر کوتاه بود اما تکان دهنده، چهار دختر و زن در شهر اصفهان و در فاصله زمانی تنها چند روز مورد حمله با اسید توسط افراد ناشناس قرار گرفتند. جزییات محدود درباره حادثه و هویت ناشناس مجرمان بازار شایعه و خبرسازی را داغ کرد تا جایی که برخی سایت‌ها و شبکه‌های خبری بیگانه این حملات جنایت بار را منتسب به "امر به معروف و نهی از منکر" و انصار حزب الله دانستند.

 

هرچند مشخص شدن هویت و انگیزه فرد یا افرادی که این عمل را مرتکب شده‌‌اند به زمان نیاز دارد؛ اما هیجان و وجد شبکه‌های غربی و سایت‌های معاند در انتشار لحظه به لحظه خبر سازی‌ها و شایعات غیرقابل اثبات پیرامون نشان از تکرار سناریوی رسانه‌ای "داعش سازی" در ایران دارد.

 

افراطی گری، تحریک و رادیکالیزه کردن جامعه از طریق بزرگنمایی جنایات افراطی گری‌های انجام شده به نام اسلام و سوق دادن مردم به سمت دو قطبی "اسلام طالبانی" و "لیبرالیسم" برای سالها استراتژی اصلی جریان‌های لیبرالیستی و ضددینی به رهبری غرب در خاورمیانه بوده است که دست مایه اصلی آن تشکیل گروهک‌های افراطی اسلامگرا همچون طالبان و القاعده، بزرگ کردن جنایت‌های آنان به عنوان چهره اصلی اسلام در افکار عمومی و سپس مبارزه با اسلام به بهانه دفاع از امنیت و آزادی در مقابل این جنایات می‌باشد.

 

ظهور گروهک تروریستی داعش در چهار ماه گذشته در عراق و سوریه جدیدترین بخش این استراتژی لیبرالیسم بین‌المللی است که ابتدا با پشتیبانی از آن در قالب مبارزه با رژیم اسد، موجب رشد آن را فراهم کرد و سپس با بزرگنمایی رسانه‌ای جنایات و خطر این گروه و قرار دادن مردم کشورهای قربانی در انتخاب میان بد و بدتر، شرایط حضور نظامی و بازگشت خود در این کشورها را ایجاد کرد.

 

در ایران نیز علی رغم روی کار آمدن دولت جدید با شعار اصلی "اعتدال" و خصوصا مواضع قابل تحسین رئیس جمهور کشورمان در قبال ارائه چهره واقعی اسلام در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل بنظر می‌رسد همزمان با شرایط بحرانی منطقه، عملیات جریان لیبرال داخلی و معاند برای ایجاد یک چهره افراطی از جریان حزب الله و آمران به معروف در سطح جامعه نیز کلید خورده است.

 

سوال تلخ و هراس آور آن است که در صورتیکه مانور رسانه‌ای گسترده جریان ضد انقلاب از اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان آنطور که بنظر می‌آید، نه یک ماهیگیری از آب گل آلود؛ بلکه یک اقدام و سناریوی کاملا از پیش برنامه ریزی شده باشد، آیا نفس این اسیدپاشی‌ها نیز توسط عناصر این جریان و با هدف ایجاد خوراک رسانه‌ای انجام شده است ؟ اگر جواب این سوال بلی است این جریان برای رسیدن به اهداف خود تا کجا پیش خواهد رفت و چند نفر دیگر از هموطنان ما باید قربانی این بازی کثیف شوند ؟

  سازمان بسیج اصناف استان فارس ضمن اعلام انزجار از جنایات اخیر و همدردی با قربانیان، خواستار پیگیری فوری این جنایت توسط مسئولان قضایی و اطلاعاتی کشور و دستگیری عوامل این حوادث می‌باشد.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: