جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۶:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۴۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
دوره تربیت وتعالی ناحیه ای با حضور 100نفراز بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ارسنجان در سالن بصیرت این ناحیه برگزار شد.
به گزارش تنویر ارسنجان  ، حجت الاسلام حسین شیخعلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه  ناحیه مقاومت  بسیج سپاه ارسنجان، با اعلام این خبر گفت:  این دوره با حضور مسئولین شعب نمایندگی در حوزه ها، فرماندهان وشورای فرماندهی حوزه ها ومسئولین نظارت وتایید صلاحیت پایگاههای مقاومت بسیج در در سالن بصیرت این ناحیه برگزار شد.

شیخعلی، افزود: هدف ازبرگزاری این دوره تحکیم و ارتقای پایه های معرفتی بصیرتی اخلاقی ومعنوی مدیران بسیج وتقویت روحیه ولایت پذیری بسیجیان دانست.

در ابتدای این دوره حجت الاسلام و المسلین شیخعلی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ،گفت : دوره تربیت و تعالی ناحیه ای با هدف تعمیق معنویت و افزایش سطح اطلاعات و دانش عقیدتی سیاسی بسیجیان برگزار می‌شود.

شیخعلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان با بیان اینکه باید امام خمینی (ره) را الگوی خود قرار دهیم و در راه اسلام قدم برداریم ،اظهار داشت : عرفان ، زندگی اجتماعی و سیاسی امام خمینی (ره) برای ما معیار محسوب می شود و با توجه به این معیار ها می توانیم به سر مقصد مقصود برسیم .

وی در ادامه افزود : امام خمینی (ره) در همه امور خدا را در نظر داشت و اساس و پایه انقلاب اسلامی ایران را بر پایه اسلام محور بنا نمود.

شیخعلی در پایان سخنان خود گفت : اگر می خواهیم درهمه امور سعادتمند و موفق باشیم باید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهیم و پیرو ولایت فقیه باشیم .

زارع نژاد فرمانده سپاه ارسنجان گفت : شهدا بی واسطه عازم جبهه های جنگ حق علیه باطل شدند و خاصانه در راه خدا جنگیدند و به برکت همین شهدا انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه ها موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است .


دوره تربیت وتعالی بسیجیان در سپاه ناحیه ارسنجان

دوره تربیت وتعالی بسیجیان در سپاه ناحیه ارسنجان

دوره تربیت وتعالی بسیجیان در سپاه ناحیه ارسنجان

دوره تربیت وتعالی بسیجیان در سپاه ناحیه ارسنجان

دوره تربیت وتعالی بسیجیان در سپاه ناحیه ارسنجان




نام:
ایمیل:
* نظر: