آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
با حضور سردار فضلي صورت گرفت،
قرارگاه اربعين حسيني براي خدمت رساني بيشتر و بهتر در مرز بين المللي شلمچه افتتاح شد.
به گزارش تنویر به نقل از راهيان نور بسيج،  سردار فضلي رئيس ستاد راهيان نور كشور با حضور در مرز شلمچه و با اشاره به وجود هزار و 608 كيلومتر مرز درگير دفاع مقدس گفت : سه گذرگاه مرزي شلمچه، چذابه و مهران براي عزيمت زوار اربعين حسيني مهيا شده است و همزمان ديگر مرزها اين ظرفيت ها را پشتيباني مي كنند.

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين مشكلات پيش روي زوار افزود: سازمان حج و زيارت با همكاري دستگاه هاي اجرايي، نيروهاي نظامي و انتظامي، وزارت اطلاعات، مرزباني، هلال احمر و ساير بخش هاي بسيج و سپاه مي توانند برنامه ريزي بهتري براي اعزام زوار اربعين حسيني به كشور عراق داشته باشند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت نيز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پارسال به دليل مشكلات موجود در عراق ، كمتر كسي مسووليت ساماندهي زائران عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني را بر عهده مي گرفت.

آقاي خدرنژاد افزود: در سال هاي گذشته به دليل جمعيت بالاي زايران ايراني، مرزها براي تردد زوار 12 روز زودتر از اربعين باز و گروه هايي براي دادن رواديد به زوار، در مرزها مستقر مي شدند.

وي حضور زوار بدون داشتن رواديد در مرزها را از مشكلات سال هاي گذشته دانست و گفت :‌ امسال به افرادي كه رواديد ندارند اجازه سفر به عراق داده نمي شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت رايزني سازمان حج و زيارت با طرف عراقي براي تسهيل سفر زوار به كشور عراق را در ايام اربعين و پس از آن يادآور شد و افزود: براي خدمات رساني به زوار لازم است ايستگاه هاي صلواتي بويژه در اردوگاه شهيد باكري خرمشهر راه اندازي شود .

انتهاي پيام/

نام:
ایمیل:
* نظر: