جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۴:۲۳
کد خبر: ۴۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
سردار غیب پرور در همایش بسیج و رسانه:
وقتی شبکه‌ های ماهواره ده‌ ها برنامه به زبان فارسی می‌سازند باید بدانیم که از سر دلسوزی نیست. برنامه ی ورزشی، آشپزی و غیره پخش می کنند اما ابتذال در آن ترویج می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تنویر، سردار غیب‌پرور در همایش بسیج و رسانه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: باید باور داشته باشیم که در وسط میدان جنگ هستیم و اگر این باور برای ما ایجاد شود نوع رفتار ما متناسب با اوضاع و احوال میدان جنگ ترسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس سه وظیفه مهم بر عهده داشتیم، گفت: نخستین، موضوع شناخت خود و انسجام بخشی به جبهه ی خودی است. دومین مشخصه دشمن شناسی بود. اینکه ویژگی دشمن و خصوصیات رزم آن ها را بشناسیم و حتی فرمانده دشمن چه کسی است برای ما مهم بود و نکته ی سوم شناسایی هندسه جنگ است، که اگر ابعاد و زمین جنگ را نشناسیم جنگ را باخته ایم.

برگزاری همایش «بسیج و رسانه» با حضور فرمانده سپاه فجر+ تصاویر

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دشمن در عرصه ی فرهنگی و به ویژه رسانه بی مهابا حمله می کند افزود: اگر در این جنگ مجمع الجزایری عمل کنیم معلوم نیست برآیند و نتیجه کار چیست؟ لذا جلسات کارگروههای شکل گرفته در این همایش باید ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه فجر به تعدد شبکه های ماهواره ای آن هم به زبان فارسی اشاره کرد و افزود: وقتی شبکه‌ های ماهواره ده‌ ها برنامه به زبان فارسی می‌سازند باید بدانیم که از سر دلسوزی نیست. برنامه ی ورزشی، آشپزی و غیره پخش می کنند اما ابتذال در آن ترویج می کنند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه در جامعه کنونی ما حتی کسی که رغبتی به آموزه‌های دینی و انقلابی هم ندارد راضی نیست ناموس و فرزند خود را به این فرهنگ مخرب بسپارد، گفت:خطا است اگر بگوییم جبهه دشمن تنها متوجه جوانان و میانسالان ما است بلکه برای کودکان ما هم برنامه دارند و هدف آنها این است که دین، دیانت، تمدن کهن و فرهنگ ما را بگیرند.

وی  با بیان اینکه جنگ نرم جدی است و وظیفه اصحاب رسانه در این جنگ فوق‌العاده است، اظهار داشت: اصحاب رسانه وظیفه پیام رسانی دارند و به منزله دیده‌بان جامعه هستند و یک گام نه بلکه باید 10 گام جلوتر از مردم عادی حرکت کنند. ببینند پشت پرده ها را و همان‌طور که مردم ما در دوران دفاع مقدس دچار مظلومیت شدند، در حال حاضر هم چنین است. مردم را مظلوم گیر آوردند پول خرج می کنند.

فرمانده سپاه فارس با بیان اینکه جایگاه انقلاب اسلامی فوق العاده ممتاز است گفت: باید به وظیفه تاریخی خود عمل کنیم. رهبری فرمودند ما در پیچ تاریخی قرار داریم و این برگ از تاریخ در حال برگ خوردن است. اگر انقلاب اسلامی به آرمان های خودش برسد یعنی سرافرازی همه ی بشریت، امروز هم انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو معرفی شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی در این جنگ با عدم موفقیت روبه‌رو شود استکبار فرصت یک الله اکبر هم از ما می گیرند افزود: ما ایستادگی را از شهدا یاد گرفتیم و شهدا به ما ایستادگی، پایداری و نهراسیدن را یاد دادند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه حرکت رهبر معظم انقلاب در نامیدن شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیه السلام حرکتی فرهنگی بود اضافه کرد: همه ما باید از واژه مقدس برای شهر شیراز استفاده کنیم و به هر مسافر این شهر زیارت قبول بگوییم.


نام:
ایمیل:
* نظر: