آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
صادق زاده گفت: امروز آمریکایی ها، گروه 1+5، غرب و شرق عالم بدانند که ما بسیجیان فرزند رمضان و عاشورا هستیم و نمی توانند ما را با تحریم اقتصادی و تهدید نظامی و سایر گزینه ها بترسانند. و دشمنان این را بدانند که ما یک ملت، امتحان داده هستیم
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه داراب، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر داراب ضمن تبریک هفته بسیج به اهداف تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اشاره و گفت :حضرت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب و نظام از دست اندازی استکبار جهانی و دشمنان میهن عزیزمان این معجزه بزرگ قرن را یعنی بسیج، پایه گذاری کردند.
 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب افزود: شما اگر به انقلاب های بزرگ نگاهی بیندازید مشاهده می کنید که این انقلاب ها از اهداف اصلی خود منحرف شدند و بعد از گذشت چند سال کوتاه، بر علیه اهداف اصلی خود گام برداشته اند و به راحتی از هم پاشیده شدند. اما بنیانگذار عزیز ما با آن درایت بزرگ خویش بنایی را پایه گذاری و لشکری را ایجاد نمودند که در تمامی مراحل انقلاب و تا به امروز، حافظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام در مورد بسیج، افزود:  وقتی که بنیانگذار انقلاب اسلامی می فرمایند که "من بزرگترین افتخارم این است که خود یک بسیجی بوده ام." انسان به خود می بالد که  نامش در دفتر تشکل بسیج ثبت و ضبط می شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده بیان کرد: اگر بسیج نبود، حیله های بزرگی که دشمنان و با پشتیبانی میلیون ها دلار برای کشور عزیزمان تدارک دیده بودند، نمی توانستیم در برابر آنها به آسانی موفق و پیروز باشیم. بعد از هشت سال دفاع مقدس در صحنه هایی مانند پیشرفت های علمی و اقتصاد مقاومتی، رویارویی با استکبار جهانی اگر شما ملاحظه فرمائید نقش بسیج بعنوان لشکر مخلص خدا برجسته و درخشان است.
 

این هادی سیاسی گفت: امروز به لطف پروردگار ما دارای بسیج 22 میلیونی سازمان یافته در تمامی اقشار و بیش از 1000 گردان رزمی در سراسر جهان شده ایم. و حضور شیر زنان و دلاور مردان بسیجی نظام ما رو از لحاظ اقتدار به نقطه ای رسانده است که بزرگترین کشورهای قدرتمند دنیا مجبورند ساله ها و ماه ها پشت میز مذاکره با نمایندگان کشور ما بنیشینند.

این مقام ارشد نظامی شهرستان داراب ادامه داد: اگر حضور، روشن بینی و بصیرت بچه های بسیجی ما در عالم اسلام نبود، امروز ما در دیپلماسی – سیاست خارجی و حتی در مذاکراتمان نمی توانستیم با این اقتدار بایستیم و حرف بزنیم. اگر امروز رهبر معظم انقلاب در برابر رژیم اسرائیل غاصب و کودک کش و جنایتکار با اقتدار اعلام می فرمایند " که اگر اسرائیل به نظام جمهوری اسلامی بخواهد نگاه چپ بیندازد ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد" به مدد تفکر بسیجیان عزیز ما است.

صادق زاده افزود: امروز ما به همت شما بسیجیان در عالم سرافرازیم، و قله های بزرگ علمی دنیا را به دست مهندسین جوان و پرتلاش بسیجی فتح کرده ایم. اگر کشوری در بحث فناوری هسته ای، نانوتکنولوژی و هوافضا بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد این ملت یک ملتی سرافراز در آینده خواهند بود و بدانید که دشمنان نظام از این نیروی علمی شما می ترسند.

فرمانده سپاه ناحیه داراب گفت: امروز اگر همه جوانان ممالک اسلامی در جای جای دنیا ندای آزادی خواهی را سر می دهند و بر علیه استکبار جهانی به پا می خیزنند به مدد تفکر بسیج و بسیجی است. امروز یک لحظه در بسیج بودن باعث افتخار است و اگر حتی یک لحظه از آن حضور را غفلت نمائیم، فردای قیامت غبطه خواهیم خورد.
 

وی افزود: چیزی که شهدای بسیجی ما را ممتاز کرد، اخلاص در کار و عملشان بود و اینکه ما باید برای پروردگار کار و رفتار نمائیم و همه ی وجود خود را وقف اسلام و نظام کنیم. بعضی ها برای این انقلاب، جنگ و دفاع از این کشور حتی سر سوزنی زحمتی نکشیدند اما طلبکار نظام هستند. امروز آمریکایی ها، گروه 1+5، غرب و شرق عالم بدانند که ما بسیجیان فرزند رمضان و عاشورا هستیم و نمی توانند ما را با تحریم اقتصادی و تهدید نظامی و سایر گزینه ها بترسانند. و دشمنان این را بدانند که ما یک ملت، امتحان داده هستیم.

صادق زاده خاطرنشان کرد: امروز به لطف پروردگار و در سایه مقام معظم رهبری و برکت بسیج، ما در اوج قدرت واقتدار هستیم و ملتی که الگوی همه ی جهان هست. و ملتی که بنا به فرمایش حضرت امام راحل می خواهد "آقای خودش باشد" و بر روی پای خودش بایستد و خودش برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در طول این هفته بیش از 160 برنامه مختلف درسطح شهرستان برگزار خواهد شد که در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت انجام می شود که یادواره شهدا ، مجمع بسیج، دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و... جزو برنامه های گرامیداشت این هفته خواهد بود.

وی ضمن اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج گفت: این رزمایش 12 هزار نفری با عنوان «شکوه مقاومت» با استعداد 50 گردان از نیروهای بسیجی به مدت دو روز در منطقه عمومی جنوب استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده با اشاره به اینکه بسیج راهکار دارد در مقابل تحریم های اقتصادی، گفت: بسیج گامهای بزرگی در صحنه اقتصاد مقاومتی برداشته است و در همین راستا در طول هفته بسیج نمایشگاهی با موضوع "دستاوردهای اقتصاد مقاومتی" که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب در محل حسینیه امام خمینی(ره) بر پا شده است تا به گوشه ای از خدمات بسیج به مردم دلسوز و فداکار کشورمان آشنا شوند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در پایان  از حضور مجموعه بسیجیان در نمازجمعه تشکر و قدر دانی کرد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: