آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
تا پایان سال 93 رقم می خورد:
رئیس ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس از رونمایی 17 عنوان کتاب مربوط به دفاع مقدس تا پایان سال جاری در فارس خبر داد.
به گزارش تنویر، سردار مجتبی مینافی فرد با اشاره به وضعیت انتشار کتاب های دفاع مقدس در فارس، گفت: پس از برگزاری کنگره بزرگ سرداران و شهدای استان فارس که در سال 90 برگزار شد بحث انتشار 40 عنوان کتاب دفاع مقدس نیز مطرح شد.
 
وی تصریح کرد: تاکنون 23 عنوان کتاب دفاع مقدس در استان فارس منتشر شده که تا پایان سال جاری نیز 17 عنوان کتاب دیگر منتشر می شود.
 
رئیس ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در خصوص وضعیت برگزاری یادواره های شهدای استان فارس نیز گفت: این یادواره ها همچنان در استان فارس ادامه دارد و به زودی نیز یادواره 800 شهید سید استان برگزار خواهد شد.
 
سردار مینایی فرد تصریح کرد: 34 یادواره متناسب با هفته بسیج در فارس برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا را به طور محلی برگزار می کنیم، گفت: برنامه ریزی جدید ما برگزاری یاداره های شهدا در محلات جنوبی و کمتر برخوردار است زیرا زمانیکه اینگونه مراسم در محلات برگزار شود به طور حتم امکانات مختلف نیز ایجاد خواهد شد.
 
رئیس ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در گفتگو با مهر افزود: در زمان برگزاری یادواره شهدا در محلات دستگاه های مختلفی از جمله شهرداری مشارکت خواهد کرد و آن موقع است که امکانات مختلف وارد این محلات می شود که از جمله آنها ساخت یک سوله است.
نام:
ایمیل:
* نظر: