آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
سردار ید اللهی:
این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تجهیزات صدام در انتهای جنگ چند برابر ابتدای جنگ بود اضافه کرد: آن چیزی که چرخ نظامی صدام را متوقف کرد و به عقب راند حضور بسیج در جبهه ها بود.
به گزارش تنویر سردار یداللهی در رزمایش بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به اینکه 5 آذر روز بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس نامگذاری شده است افزود: نامگذاری این روز من را به یاد جمله امام(ره) می اندازد که فرمودند «راه قدس از کربلا می گذرد» اگر یک روز به ما می گفتند که کربلا آزاد می شود باور نمی کردیم، امروز هم به شما عرض می کنم که قدس به حول قوه الهی آزاد خواهد شد.

سردار پاسدار لطف‎الله یداللهی به جریان های تکفیری در منطقه اشاره کرد و افزود: تکفیرها دست نشانده و مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه هستند. و این حربه ی استکبار برای به تاخیر انداختن آزادی قدس شریف است. ولی مطمئن باشند که این قطار مجددا به ریل برمی گردد و به زودی به امامت امام خامنه ای نماز را در قدس شریف می خوانیم.

اگر بسیج نبود امروز مرزهای ما امن نبود/بسیج یک قدرت است

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ضعیف تر شده است تصریح کرد: رژیمی که شعار از نیل تا فرات را می داد به دور خودش دیوار پولادی و آهنی کشیده است و حتی امنیت در داخل خود این رژیم وجود ندارد.

سردار ید اللهی گفت: امروز یک گروه کوچک فلسطینی در برابر چهارمین ارتش خاورمیانه 50 روز می ایستد و می جنگد و در آخر هم این رژیم صهیونیستی است که کوتاه می آید.

وی بیان داشت: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در برابر ارتش تا دندان مسلح ایستادگی می کند. سید حسن نصر الله در باره ی جنگ 33 روزه می گوید بعد از اینکه از سوی رژیم صهیونیستی آتش بس اعلام شد، چند موشک از سوی حزب الله به سمت مناطق اشغال شده شلیک شد اما آنها جواب موشک های ما را ندادند که این نشانه ی ضعف و ذلت این رژیم است.

سردار یداللهی به نقش بسیج اشاره کرد و افزود: اگر در دفاع مقدس ایران به پیروزی رسید و اجازه اشغال خاک کشورمان را نداد به خاطر حضور نیروهای مردمی در جبهه های حق علیه باطل بود.بسیج یک قدرت است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تجهیزات صدام در انتهای جنگ چند برابر ابتدای جنگ بود اضافه کرد: آن چیزی که چرخ نظامی صدام را متوقف کرد و به عقب راند حضور بسیج در جبهه ها بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج در مسائل امنیتی نقش برجسته دارد اضافه کرد: بسیج فتنه سال 88 در کشور را جمع کرد. اگر بسیج نبود امروز مرزهای ما امن نبود، اینکه امروز ضد انقلاب داخل به دامن آمریکا و صهیونیست ها پناه بردند از برکت انقلاب اسلامی است ما باید شاکر خداوند باشیم.

نمایش اقتدار نیروهای بسیجی سپاه شیراز در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

سردار ید اللهی با بیان اینکه وجود بسیج بازدارنده است گفت: اگر امروز استکبار جهانی با جمهوری اسلامی سر میز مذاکره می نشیند و مذاکر می کند به خاطر حضور نیروهای بسیج است. امروز بسیج برای کشورهای منطقه یک الگو شده است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی درک کردند که با چه کسی طرف هستند افزود: سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی به برکت اسلام است. 

سردار لطف الله یداللهی در پایان خطاب به دانش آموزان بسیجی حاضر در رزمایش گفت: به فرمایشات رهبری عمل کنید و تحصیل، تهذیب و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید.

 وی افزود: بسیجیان بدانند ما در میان راه قدس هستیم و ان شاالله تا سرنگونی رژیم صهیونیستی به تکالیف خود عمل کنید.
 
 انتهای پیام/ 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: