آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
فرمانده انتظامي فارس گفت: امروز پليس تفكري بسيجي دارد و مخلصانه و جهادگونه در عرصه تامين امنيت و نظم جامعه و خدمت به مردم تلاش كرده و مي‌كند.

به گزارش تنویر به نقل از ایسنا، سردار احمدعلي گودرزي در آستانه 5 آذر سالروز تشكيل بسيج مستضعفان، گفت:بسيج از مهمترين افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و هرجا كه نياز به سازندگي باشد اين عزيزان در خدمت به مستضعفين، سر از پا نمي شناسند.

وي گفت: بسيجيان در دوران دفاع مقدس حضور پررنگ و مخلصانه‌اي در جبهه و حتي پشت جبهه داشتند و پس از آنهم حضورشان در حركت‌هاي سازندگي كشور جهادي و فعال بوده است.

اين فرمانده انتظامي با اشاره به نقش مؤثر بسيج در ايجاد نظم و امنيت گفت: هر زمان كه در برقراري نظم نياز به حضور بسيج باشد اين نيروي مخلص و مردمي يار و مددكار پليس بوده و هست.

گودرزي افزود: تعامل بسيج و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت اجتماعي پايدار در جامعه است.

وي با بيان اينكه بسيج نقش مهمي در پايداري و بقاي انقلاب ايفا کرده است، گفت: مکتب بسيج، مکتب حسيني و عاشورايي است که طومار يزيديان را در هم مي‌پيچد و با اقتدا به سرور و سالار شهيدان مدافع مظلومان عالم است.

گودرزي گفت: بسيج همواره حافظ انقلاب و آرمان‌هاي حضرت امام خميني(ره) بوده و در اين راه از هيچ تلاشي دست بر نخواهد داشت.

فرمانده انتظامي فارس بر همكاري پليس و بسيج در تأمين نظم و امنيت جامعه تأكيد و خاطرنشان كرد: اين همكاري مي‌تواند نظم و امنيت پايداري را در جامعه به‌دنبال داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: