آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: در شهر شیراز برج های لوکس و مراکز تجاری لوکس هستند که ترویج مصرف گرایی می کنند و با اقتصاد مقاومتی کاملا مخالف است.
به گزارش تنویر، سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، در همایش "شکوه هجرت" ویژه گروه های جهادی دانشجویان دانشگاه های استان فارس با بیان این که زمان امام ما با اسلام مرفعین بی درد مبارزه می کردیم مثل عربستان و کشور های پر سود و منفعت اسلامی، اظهار داشت: ما امروز با اسلامی مقابله می کنیم که اسلام صبر بی بصیرت است و ‌در کشور های سوریه و عراق دارند کشته می دهند و بنیان و سازمان از بین می رود اما صبر می کنند و می گویند کار ما جهاد است، فرق ما با این ها در چیست؟

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: جهاد سازندگی زمانی مقدس است و با بقیه ملت ها فرق می کند که معنا و مفهوم آن با مبانی اسلام و اهل بیت (ع) ادغام و معنی بشود آن موقع مقدس است.

کوشکی با بیان این که مبانی قدرت علم، اقتصاد، فرهنگ و قدرت دفاعی است، اظهار داشت: نقش اردو های جهادی ما در نظام مقدس اسلامی این است که برای نظام اسلامی قدرت فزآینده ایجاد می کند.

وی با بیان این که اگر موئلفه های قدرت را در ایران کنار هم قرار بدهیم، افزود: ما در عرصه فرهنگ و اقتصاد دچار مشکل هستیم و اگر مشکل نداشتیم از سال 68 تا الان یک سال نیست که به فرهنگ اشاره نکرده باشند و در این حوزه دچار نقصان هستیم و در حوزه اقتصادی 7 سال است که مباحث اقتصاد را مطرح می کنند و این نشان می دهد که در این مباحث دچار ضعف هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به حوزه دفاعی و اقتدار ایران در زمینه دفاعی، گفت:در زمینه های اقتصادی برخی می روند از بیرون قطعاتی وارد می کنند و در کشور منتاژ می کنند و بعد می گویند ما در اقتصاد‌مقاومتی پیشرفت کردیم، آیا این هست پیشرفت اقتصادی؟

کوشکی با اشاره به واردات بی رویه و صادرات اشتباه دولت و دولت های قبلی در مسئله اقتصاد کشور، بیان داشت:کشوری که در بحران آب قرار گرفته است باید آب را برای تولیدات استراتژی استفاده کند.

وی با بیان این که این امر محقق نمی شود مگر با روحیه جهادی و اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: در شهر شیراز برج های لوکس و مراکز تجاری لوکس هستند که ترویج مصرف گرایی می کنند که با اقتصاد مقاومتی کاملا مخالف است و با افتخار می زنند که تمام کالا های این مغازه خارجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگر صحبت های خود با بیان این که چه کسی از تمدید مذاکرات نفع می برد، گفت: از نبرد دیپلماتیک تیم مذاکره کننده هسته ای تا لحظه ای که از خطوط قرمز عبور نکنند حمایت می کنیم.

در این همایش که به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، از گروه های جهادی دانشجویی برتر این استان تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: