آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
مسئول بسیج دانشجویی فیروزآباد گفت: برگزاری یادواره های شهدا موجبات تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان فراهم می کند.
به گزارش تنویر، مجتبی تدینی در مراسم یادواره شهدای دانشجوی فیروزآباد با بیان اینکه  برگزاری یادواره های شهدا موجبات تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان فراهم می کند اظهار داشت: تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیقه و ضرورتی انکار ناپذیراست.

وی با تاکید بر پاسداری از خون شهیدان و ارزش های والای نظام مقدس اسلامی در تمام عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی افزود: با عمل به دستورات اسلام و منویات مقام معظم رهبری الگویی شایسته برای دانشجویان باشیم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد، خانواده های شهدا را چشم و چراغ مردم دانست و بر توجه و احترام ویژه آحاد جامعه به یان عزیزان تاکید کرد و گفت: تجلیل و تکریم شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است.

تدینی با بیان اینکه  ایران اسلامی به برکت خون شهدا در عرصه های ملی و بین المللی بر قله افتخار ایستاده است اضافه کرد: شهدای دانشجو از درس،علم،دانش به درس معرفت عروج کردند و رسالت معنویشان را به مردم سرزمین این کشور نشان دادند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه‌ مبارزه تغییر یافته است، برایستادگی بسیجیان  در مقابل این تهاجم دشمن تاکید و خاطرنشان کرد: بسیج همراه در مقابل خطرات ایستاده است و از انقلاب اسلامی دفاع می کند.

این یادواره به همت بسیج دانشجویی فیروز آباد برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: