آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه استان فارس:
حجت الاسلام رصاف گفت: ساده زیستی، زهد، اخلاق زیبا، تواضع و صبر در بسیجیان باید نمایان شود زیرا آحاد جامعه به رفتار شما نگاه می کنند و الگوی خود قرار می دهند.

به گزارش تنویر، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه استان فارس، در جمع بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: ائمه اطهار بهترین الگو برای مبارزه، مقاومت و استقامت و ایستادگی راه شهدا هستند و حرکتی که حضرت زینب(س) داشت کمتر از کار شهدای کربلا نبود و با استقامت و ایستادگی پیام واقعه کربلا را به همه مرد جهانیان رساند.

حجت الاسلام والمسلمین امین رصاف ادامه داد: کاری که شهدای ما کردند نیز کار بزرگی بود، امروزه حضور شما بسیجیان پشتوانه عظیمی است که در اختیار این کشور می باشد لذا باید همچون حضرت زینب(س) به تمام جهان ابلاغ کنیم تا مردم جهان به دین خدا و اسلام آشنا شوند.

وی به ظرفیت های عظیم بسیج اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های بسیج استفاده شود تا روز به روز شاهد پیشرفت آن باشیم تا بتوانیم جامعه را به نقطه تعالی خود برسانیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه استان فارس افزود: امروز خانواده بسیج که شامل شخصیت های برجسته علمی، هنری، نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان است دارای ظرفیت های فراوانی است که به حمد الله شاهد آن هستیم که حتی در کشور های همسایه از بسیج الگو برداری می کنند اما ما نباید به این اکتفا کنیم.

سیلی محکم بسیجیان مردم سوریه به داعشی‌ها و تکفیری‌ها

حجت الاسلام والمسلمین رصاف خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از بسیج انتظاراتی دارد که می توان به بالا بردن توانایی های بسیج اشاره کرد لذا یکی از الزاماتی که دشمن روی آن نقطه دست گذاشته و بسیج باید به آن توجه کند، الزامات اخلاقی است لذا امروزه تک تک شما بسیجیان به عنوان الگوی اخلاقی نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنید.

وی ضمن یادآوری فضائل اخلاقی در بین جوانان بسیجی خطر نشان کرد: ساده زیستی، زهد، اخلاق زیبا، تواضع و صبر در بسیجیان باید نمایان شود زیرا آحاد جامعه به رفتار شما نگاه می کنند و الگوی خود قرار می دهند.

سیلی محکم بسیجیان مردم سوریه به داعشی‌ها و تکفیری‌ها
نام:
ایمیل:
* نظر: