سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
مسؤل نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله در جمع فرماندهان اسبق پایگاه ها:

به گزارش تنویر زرقان،پنجشنبه 6/9/93،مراسم نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت پایگاه های منطقه زرقانريالدر مکان سپاه این ناحیه برگزار شد.

در ابتدا فرماندهی ناحیه،خیرمقدم گفت به تمامی حاضرین در مراسم و ضمن تشکر از حضور پرشور آنان،خاطر نشان کرد که در ححوزه بسیج،چیزی به عنوان بازنشستگی و یا کنار رفتن از این میدان وجود ندار و همه ما باید تا آخرین لحظه زندگی خود در این عرصه فعالیت کنیم و نهایت همکاری را با فرماندهان فعلی پایگاه ها داشته باشیم.

پس از وی ،سخنران مراسم،حجت الاسلام والمسلمین،آقای شریفی،مسؤل محترم نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله،سخنان خود را با موضوع اهمیت حضور بسیج در د فاع مقدس و حضور پررنگ تر آن در موضوعات سازندگی،بهداشت ،  تکنولوژی و ... در زمان بعد از جنگ آغاز کرد.

وی پس از آن به اهمیت سپاه و بسیج در سراسر دنیا،مخصوصا در موضوع بحران های سوریه و عراق پرداخت.

آقای شریفی گفت :یکی از ملزومات و ضروریات جامعه،حضور بسیج در تمامی عرصه هاست و برای این گفته خود،به بعضی از سخنان امام(ره)استناد کرد و خاطرنشان کرد که تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد.

پس از آن وی به موضوع ترفند های دشمن در جهت خراب کردن ذهن مردم نسبت به بسیج پرداخت و گفت حتی دشمن از انجام قتل های زنجیره ای و اسید پاشی و امثال این اقدامات هم دریغ نمی کند.

پس از آن وی سخنانی را با فرماندهان اسبق پایگاه ها مطرح کرد و ازآنان خواست تا با تجربه های خود،فرماندهان جدید را کمک کرده و آنان را در انجام ماموریتهایشان یاری کنند.

و در آخر مسؤل نمایندگی ولی فقیه ثارالله به موضوع تهاجم فرهنگی پرداخت و گفت امروزه جنگبا رسانه هایی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی در حال صدمه زدن به فرهنگ هاست و جوانان ما باید مراقب این  ابزار ها نیز باشند

تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد

تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد

تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد

تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد

تفکر بسیجی با دل و ذهن مردم ارتباط دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: