آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس:
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس گفت: دشمن با میلیون ها دلار اعتبار و تشکیل اتاق فکرهای مختلف سعی در مقابله با فرهنگ تشیع دارد.

به گزارش تنویر، اسفندیار رضایی در مراسم یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان اقلید پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمن بعثی را مرهون مجاهدت روحانیت در میدان عمل دانست و گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس هم نقش تبلیغی و هم نقش رزمی داشته است.

وی با بیان اینکه روحانیون چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه در هدایت نیروها نقش اساسی و محوری داشتند افزود: دشمن با میلیون ها دلار اعتبار و تشکیل اتاق فکرهای مختلف سعی در مقابله با فرهنگ تشیع دارد.

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: امروز وظیفه ما پیروی از ولایت فقیه پیروی بوده و برای اسلام و انقلاب با اخلاص کار کنیم.

در ادامه این مراسم شریف سعدی روایتگر ویادگار هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: گوش دادن به فرمان ولایت و پشتیبان وی بودن و همچنین خواندن و عمل كردن به وصیت نامه شهدا راه نجات آنهایی است كه به دنبال راه شهدا هستند.

وی بیان داشت: وصیت نامه شهدا جامعه ما را در مقابل هجمه‌های مختلف دشمن واكسینه می كند و راه درست زیستن را به ما نشان می‌دهد.

در ادامه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان اقلید با مقایسه فرهنگ شهادت در اسلام و سایر ادیان و ملل بر فرهنگ‌سازی این واژه ‌به‌صورت فراملی تأکید کرد.

دراین مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان اقلید به همت بسیج دانشجویی ومرکز آموزش عالی شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: