شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۱:۳۰
کد خبر: ۴۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
سپاه میزبان ستاد احیاء
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرقان،موضوع شاخص این جلسه،برگزاری هرچه بهترو پربارتر مراسم ساگرد حماسه 9 دی بود و با حضور خوب مسؤلین شهر همراه بود.

به گزارش تنویر زرقان،امروز چهارشنبه  26/9/93  جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرقان در مکان دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه زرقان،برگزار شد.


ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زرقان


در ابتدای این جلسه فرمانده ناحیه،ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب مسؤلین بخش در این جلسه،موضوع شاخص این جلسه را برگزاری هرچه بهترو پربارتر مراسم ساگرد حماسه 9 دی خواند.

سرگرد مجید علی پور تاکید فراوان کرد که لازم و ضروری ست ما همه ساله خسارات وارده و دلایل وقوع آن فتنه و هتک حرمت عاشورایی را برای مردم بازگو کنیم.


ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زرقان


همچنین حجت الاسلام والمسلمین آقای موحدی خاطر نشان کرد که همیشه و همیشه و در تمام برهه های تاریخ،جبهه های نبرد حق علیه باطل وجود داشته و وجود خواهد داشت.

امام جمعه شهر زرقان خاطرنشان کرد که همه ما مسؤلین وظیفه داریم این مراسم را به بهترین وجه ممکن اجرا کنیم و در این مراسم حضور داشته باشیم.

وی تبلیغات خوب در سطح شهر برای قبل از مراسم و رسانه ای کردن و بازتاب خبری یرای بعد از مراسم را از اهم موضوعات برگزاری این نشست دانست.


ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زرقان


پس از وی بخشدار محترم سخنانی را درباره شیوه ی فریفته شدن بعضی از مردم در آن برهه زمانی مطرح کرد و افزود ما باید هدف و محتوا و فکر این مراسم را به سمت و سویی ببریم که دیگر هیچگاه این اتفاق نیفتد و دشمنان تمامی کورسوهای امید خود را خاموش بینند.

آقای دکتر تنگستانی همچنین اضافه کرد که ما باید بیشتر تمرکز خود در این مورد را بر روی قشر دانشگاهی بگذاریم و رواج بیشتر کتاب های استاد مطهری و مطالعه با دقت آنان را پیشنهاد کرد.


ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر زرقان


پس از آن نوبت به دکتر خاتم ساز،رئیس دانشگاه آزاد بخش زرقان رسید و وی بزرگترین قسمت این حادثه سال 88 را دانشجویان و جریانات دانشگاهی خواند.

او گفت : بنظر من شاید بخش اعظمی از دانشجویان ما،نه دلیل این اتفاق را میدانستند و نه اهمیت حماسه 9 دی را به ذهن سپرده اند.اما ما باید  این مسئله را موشکافانه باز کنیم و آگاهی تمام مردم،مخصوصا دانشجویان را در این زمینه بالا ببریم.

و در آخر حجت الاسلام والمسلمین آقای ابراهیمی امام جمعه شهر لپوئی،ضمن توضیحی دقیق و جزء به جزء از جزئیات فتنه 88،گفت کسانی که این کار و اقدام را شروع کردند،بسیار برنامه ریزی شده و با تدبیر این مسئله را راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه قدرت شیعه در دو پرچم سبز مهدویت و سرخ عاشوراییست،گفت در حال حاضر مهمترین کار ما،آگاه کردن مردم درباره اهمیت قیام 9 دی است و این کار برعهده روحانیت و سپاهیان و دیگر مسؤلین است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
14:06 - 1394/05/18
0
0
سلام
به نظرمان در قسمت امربه معروف ونهی از منکر خیـــــــــلی عقبیم
وتلاشی زیر بنایی دراین مورد صورت نگرفته.
نام:
ایمیل:
* نظر: