آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان قيروكارزين در نشست شواري امر به معروف و نهي از منكر فرماندهان بسيج اين شهرستان با اشاره به اهميت موضوع امر به معروف و نهي از منكر در سطح شهرستان گسترش فرهنگ تذكر لساني به ضرورت انسجام نيروهاي ارزشي و متدينين تأكيد كرد.
به گزارش تنویر، فرمانده ناحيه مقاومت بسيچ قيروكارزين در نشست شواري امر به معروف و نهي از منكر فرماندهان حوزه هاي بسيج اين شهرستان اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منكر واجبي است كه علي رغم تاكيد اسلام بر آن در جامعه اسلامي به فراموشي سپرده ايم.

سيد محمود جعفري با اشاره به بيان حديثي از امام علي (ع) گفت: تمام كارهاى نيك حتى جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف و نهى از منكر، همچون قطره‏اى در برابر درياى پهناور است.    

دبير ستاد احياء امر به معروف و  نهي از منكر  شهرستان قيروكارزين با بيان حديثي ديگر از پيامبر اسلام(ص) افزود: هرگاه امت من امر به معروف و  نهي از منكر را  به يكديگر واگذار كردند هر آيينه منتظر عذاب الهي باشند.

جعفري با پرداختن به اهميت موضوع امر به معروف و نهي از منكر در سطح شهرستان قيروكارزين و گسترش فرهنگ تذكر لساني به ضرورت انسجام نيروهاي ارزشي و متدينين تأكيد كرد.

وي با اشاره به نقش ماهواره در جامعه و شيطاني كه ميهمان خانه ها مي شود اظهار داشت: درباره آسیب‌های ناشی از وجود ماهواره در منازل بسیار گفته و نوشته شده است، اما آنچه آزاردهنده به نظر می‌رسد بی‌تفاوتی دسته‌ای از مردم نسبت به این موضوع است.

جعفري ادامه داد: جدای از بحث خیانت‌های زناشویی که پرچمدار برنامه‌های کانال‌های فاسد ماهواره است، این پدیده دستاوردهای منفی دیگری نیز به همراه داشته است.

دبير ستاد احياء امر به معروف و  نهي از منكر  شهرستان قيروكارزين اضافه كرد: بلوغ زودرس در میان نوجوانان به دلیل مشاهده محتوای این شبکه‌ها، از بین رفتن حس اعتماد در میان شهروندان و القای یک فضای نا امن در ناخودآگاه مردم، مشغول شدن ذهن کودکان به مسائلی بزرگتر از سن آنها و در نتیجه بازماندن این گروه از فعالیت‌های مثبت و سازنده این سنین، همه و همه تنها گوشه‌هایی از این فاجعه است.

جعفري گفت: دستگاه هاي ارتباطي جديد كه در سطح جامعه مورد استفاده عموم مردم قرار مي گيرد همان نقش ماهواره را ايفا مي كنند و ماهواره به عنوان نماد مطرح و نه اينكه صرفاً با يك بشقاب بايد مبارزه كرد.

وي با بيان اينكه ماهواره در صدر ابزار هاي رسانه اي به خاطر هزينه ارزان و استفاده جمعي آن است گفت: با آموزش‌های لازم و آگاه‌سازی دقیق با روشنگری و آگاهی از اینکه ماهواره سلاح و امید دشمن است، کمتر افرادی در این رابطه بی‌تفاوت خواهند بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: