آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
سردار غیب پرور در یادواره شهدای دانشجوی فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهدا مجلس فاتحه نمی‌خواهند، گفت: امروز ما به یاد 380 شهید دانشجو دور هم جمع شدیم و شهدا به ما یاد دادند که خدا انسان را عبث و بیهوده خلق نکرده است.
به گزارش تنویر، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس امروز در نخستین یادواره سرداران و 380 شهید دانشجوی استان فارس که با حضور مسئولان دانشگاه، خانواده شهدای دانشجو، دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب یک نه گفتن محکم به دنیای استکبار و قلدران عالم بود. آنها انقلاب امام راحل را برنخواستند و هر چه که از عده و عُده داشتند، علیه یک مردم مظلوم که ندای آن ها جز توحید و اسلام خواهی نبود به صحنه آوردند و جنگی تمام عیار بر این ملت مظلوم تحمیل کردند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه خانواده شهدا در راه انقلاب اسلامی استوار بودند، تصریح کرد:خانواده شهدا تا حدی بر امام و اسلام استوار بودند که جگر گوشه های خود، جوان شان را، عزیز دلشان را تقدیم کردند و کسی جز خدای متعال قادر به شکر گزاری از خانواده شهدا نیست.
 
غیب پرور افزود: علما، دانش آموز، کارمند و دانشجویان ما را به خاک و خون کشیدند به این دلیل  که حرف این ها اسلام است.
 
وی با اشاره به  اینکه مردم ما مردم بصیر هستند، تصریح کرد: فتح مکه را حضرت رسول خدا (ص) در رویا در حالتی که فاتحین مکه سر‌ها را تراشیده بودند دیدند و این رویا به واقعیت پیوست و رسول خدا مکه را فتح کرد و کسانی که شعار می دادند روز انتقام است، رسول خدا (ص) می‌فرمود امروز روز رحمت است؛ اما مردم مزد این رحمت پیامبر را چگونه دادند؟
 
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: آن مردم مزد پیغمبر خدا را با آتش زدن خانه دخترش، بستن دست ولی خدا با لیف خرما و با بریدن سر پسر پیغمبر خدا میان دو نهر آب با لب تشنه دادند.
 
غیب پرور با بیان اینکه شهدا مجلس فاتحه نمی‌خواهد، افزود: امروز ما به یاد 380 شهید دانشجو دور هم جمع شدیم و شهدا به ما یاد دادند که خدا انسان را عبث و بیهوده خلق نکرده است.
 
وی بیان داشت: شهدا مردانه، مردی را اثبات کردن، عملشان را و همه چیز را در زیر گنبد ولایت علوی یافتند و امروز ولایت علوی استمرار دارد و متجلی در ولایت مطلقه فقیه است و راه رستگاری و فلات ما در مسیری است که شهدا مشخص کرده اند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه دانشجویان در محیط دانشگاه مسئولیت سنگینی دارند، گفت: برخی تصور می کنند محیط دانشگاه، محیطی است که می توان فرهنگ سکولار ترویج کرد و متاسفانه در برخی  کلاس‌های دانشگاهی حتی جرات نمی‌کنند بسم الله بگویند؛ این درد را باید به چه کسی بگوییم؟
 
وی گفت: کسانی که در این مملکت علیه ولایت و شهدا حرف می‌زنند خیلی جرات دارند که از خدا نمی ترسند و گرنه اگر خدا ترس می‌بودیم بیشتر از این چیز‌ها قدر شهدا را می دانستیم.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: