جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۲۷:۳۲
کد خبر: ۴۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
شورای بسیج طلاب و روحانیون زرین دشت طی بیانیه ای از مسئولین استان بویژه استاندارمحترم فارس خواستند به مدیران تفهیم کنند به جای پرداختن به امور انحرافی و ضد نظام و تطهیر فتنه گران به شعار مظلوم سال یعنی اقتصاد و فرهنگ بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه زرین دشت شورای بسیج طلاب و روحانیون زرین دشت طی بیانیه ای از مسئولین استان بویژه استاندارمحترم فارس خواستند به مدیران تفهیم کنند به جای پرداختن به امور انحرافی و ضد نظام و تطهیر فتنه گران به شعار مظلوم سال یعنی اقتصاد و فرهنگ بپردازند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد

(احسب الناس یترکوا ان یقولوا ءامناوهم لایفتنون ،ولقدفتنا الذین من قبلهم فلیعلمن الله الذین صدقو اولیعلمن الکاذبین)

ازجمله حوادثی که طی سالهای اخیر،انقلاب اسلامی ایران را با خطر جدی مواجه کرد فتنه عمیق سال 88است.فتنه ای که یک اتفاق ساده وخلق الساعه روی ریل دعواهای سیاسی میان جناح های مختلف و سوء تفاهم میان احزاب و گروه های داخلی نبود،بلکه حاصل برنامه ریزی دراز مدت دشمنان قسم خورده انقلاب وهمکاری عوامل داخلی ابزار دست بیگانگان بود که به فضل الهی و با درایت و تدبیر سکان دار انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)این خطر جدی برطرف گردید.

امروز که بیش از پنج سال از آن فتنه می گذرد عده ای بی بصیرت در پست ها و با عناوین مختلف سعی در تطهیر فتنه گران دارند،متاسفانه دراین میان حوادثی در جلسه فرمانداران ومدیران استان و نیز در ادامه آن در جلسه شورای اداری اتفاق افتاد که باشان و منزلت مردم ولایت مدار سومین حرم اهل بیت (ع) بویژه مردم ولایی دیار آقا امام حسن مجتبی(ع)و زادگاه حضرت آیت الله نسابه (ره)همخوانی نداشت. لذا ما طلاب وروحانیون بسیجی رزمندگان،ایثارگران وپیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برحسب وظیفه انقلابی به تبعیت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای که فرموده اند:گناه فتنه گران و سران فتنه (موسوی و کروبی خاتمی) نا بخشودنی است.انزجار خود را از هر گونه اقدام دشمن شاد کن {حمایت-دفاع و تطهیر اصحاب فتنه88} اعلام و خواهان برخورد قانونی با ایشان به جهت حمایت از فتنه گران هستیم و آمادگی داریم از حریم ولایت و حفظ خطوط قرمز نظام تا سر حد جان دفاع کنیم.

در پایان از مسئولین استان بویژه استاندار محترم فارس می خواهیم به مدیران تفهیم کنند به جای پرداختن به امور انحرافی وضد نظام و تطهیر فتنه گران به شعار مظلوم سال یعنی اقتصاد و فرهنگ بپردازند.
شورای بسیج طلاب و روحانیون زرین دشت
انتهای مطلب/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: