آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مدعیان حقوق بشر 170 شکنجه‌گاه در جای جای جهان احداث کرده‌اند.

به گزارش تنویر به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی در مجمع نخبگان بسیجی شهرستان ری با بیان اینکه امروز تمام مکاتب مستکبر جهان به بن‌بست خورده اظهار کرد: امروز مستکبران عالم با دوپینگ و به ظاهر خودشان را نگه‌ داشته‌اند.

وی حقوق بشر و دموکراسی را از جمله ادعاهای مجامع غربی برشمرد و گفت: امروز عملکرد مستکبران به تنهایی نافی ادعاهای آنهاست، از سویی آنها ادعاهای حقوق بشر را سر می‌دهند اما از سوی دیگر دستشان به خون هزاران جوان و نوجوان مردم آغشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز مدعیان حقوق بشر 170 شکنجه‌گاه در جای جای جهان احداث کرده‌اند و آن کشورها جرأت مقابله با آنها را ندارد.

وی شکنجه‌گاه گوانتانامو را مصداق بارز این شکنجه‌گاه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: مستکبران افراد را از جای جای جهان به این زندان منتقل کرده و آنان را شکنجه می‌دهند و آنقدر عملکرد آنها قبیح است که به‌طور رسمی نیز در کنگره گزارشی از اقداماتی که در این شکنجه‌گاه انجام می‌شود ارائه می‌دهند.

نقدی با بیان اینکه مستکبران جهان تمام ادعاها و ارزش‌های خودشان را زیرپا گذاشته‌اند عنوان کرد: امروز از مستکبران فقط یک جسد الکی از آنها باقی مانده و آن هم به‌زودی فرو می‌ریزد.

به گزارش فارس مجمع نخبگان بسیجی شهرستان ری با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، جمعی از معاونان سازمان بسیج مستضعفین، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، جمعی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان تهران، نخبگان دریادل بسیجی شهرستان ری برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: