آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
14 اسفندماه سال جاری صورت می‌گیرد:
یادواره شهدای سادات استان فارس 14 اسفند ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا‌(س)‌در حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی‌(ع)‌برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر، یادواره شهدای سادات استان فارس 14 اسفند ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا‌(س)‌در حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی‌(ع)‌برگزار می‌شود.

در همین رابطه دبیر اجرایی یادواره شهدای سادات اظهار داشت: در این یادواره دو عنوان کتاب که مربوط به وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدای سادات است، رونمایی و ارائه می‌شود.

 قناعتی تصریح کرد: از 383 شهید سادات فارس، 253 شهید مربوط به شهرستان شیراز و 24 شهید نیز فرمانده هستند که در جنگ تحمیلی حضور فعال داشته و در برابر صدامیان مقاومت و ایستادگی کرده و به فیض شهادت نائل شده‌اند.

دبیر اجرایی یادواره شهدای سادات بیان داشت: برای باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدای سادات 13 کمیته شامل شهرستان‌ها، اداری پشتیبانی، رسانه ملی و مستندسازی، فضاسازی شهری، ورزش، ایثارگران، مدعوین و استقبال، کارگری و کارخانه‌‌ای، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، روابط عمومی، اصناف، خواهران و دبیرخانه یادواره برنامه‌های اجرایی را بر عهده دارند.

قناعتی اضافه کرد: برگزاری مسابقه‌های ورزشی، تشکیل جلسه هماهنگی، برپایی نمایشگاه در پارک آزادی، پیش‌یادواره در محله‌های مختلف و راه‌اندازی سامانه پیامکی از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره است.

برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان فارس نیز از برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی در 30 بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات مشارکت و هم‌افزایی مردم در برگزاری این برنامه‌ها و یادواره‌های شهداست که تا پایان امسال در 10 محله شیراز یادواره شهدا برگزار می‌شود.

سردار مینایی‌فرد با اشاره به اینکه این یادواره‌ها در قالب طرح حرم یک در شهر شیراز و حرم دو در مناطق استان فارس اجرا می‌شود، اظهار داشت: واگذاری اجرای این برنامه‌ها به مردم به صورت کار برنامه‌ریزی شده در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و در مرحله بعد برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: