جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
سرپرست این تیم دوچرخه سواری گفت: در این برنامه دوچرخه سواری که با هدف محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام اجرا می شود، از شهر های فسا، داراب، استهبان، نی ریز و منطقه خیر عبور خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، چهار دوچرخه سوار تیپ مستقل دریایی انصار الحجه (عج) در لحظه ورود به داراب مورد استقبال قرار گرفتند.

حامد حسینی سرپرست دارابی این گروه به خبرنگار ما گفت: به مناسبت دهه فجر به همراه سه تن از همکاران تیپ انصار الحجه فسا مسیر بین شهرهای جنوب شرق فارس را رکاب می زنیم.

وی افزود: در این برنامه دوچرخه سواری که با هدف محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام اجرا می شود،  از شهر های فسا، داراب، استهبان، نی ریز و منطقه خیر عبور خواهیم کرد.

حسینی گفت: به امید خدا این مسیر 600 کیلومتری را در 6 روز طی خواهیم کرد و در روز 22 بهمن در راهپیمایی شهرستان فسا شرکت خواهیم کرد.

این گروه دوچرخه سواری را حامد حسینی، محمد باقر حسینی و خشایار خشامی از داراب و اکبر محمدی از فسا تشکیل می دهند.


دوچرخه سواران نیروی دریایی مسیر 600 کیلومتری شرق فارس را رکاب می زننددوچرخه سواران نیروی دریایی مسیر 600 کیلومتری شرق فارس را رکاب می زننددوچرخه سواران نیروی دریایی مسیر 600 کیلومتری شرق فارس را رکاب می زننددوچرخه سواران نیروی دریایی مسیر 600 کیلومتری شرق فارس را رکاب می زننددوچرخه سواران نیروی دریایی مسیر 600 کیلومتری شرق فارس را رکاب می زنند

انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: