آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
قیطاسی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر با شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج دیدار کرد.
به گزارش تنویر، قیطاسی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر با شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج دیدار کرد.

در این دیدار ابونجمی با اشاره به حوادث و تحولات منطقه و ضرورت وحدت گفت: اسلام دین خشونت نیست بلکه دین رحمت است. دین خدا امانتی است که از نسلی به نسل ما رسیده است. تمامی این مسائل برای هدایت ما بوده است.

وی افزود: وجود گروهک تروریستی داعش در منطقه فقط جهت دستیابی آمریکا و اسرائیل به اهداف شوم و پلیدشان که نابودی اسلام است می باشد. بعد از دست یابی به اهدافشان که نابودی اسلام می باشد تکفیری ها به دست خود آمریکا از بین خواهند رفت.

امام جمعه اهل سنت خنج گفت: ما انزجار خود را نسبت به این گروهک تروریستی اعلام می نماییم.

در این جلسه قیطاسی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر ضمن ابلاغ سلام سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر از تحقق وحدت در شهرستان توسط ابونجمی قدر دانی نمود و موفقیت وی را خواستار شد.

قیطاسی همچنین با گرامی داشت یاد امام و شهدا گفت: دشمن در عرصه های سخت و نیمه سخت و تهدید نرم به فکر ایجاد اختلاف بین قومیت ها و مذاهب است و سعی دارد با این ترفند سلطه خود را بر مسلمانان احاطه کند.

وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر باید با هوشیاری و بیداری مسلمانان همراه شود افزود: مسلمانان باید با اتحاد و انسجام فارغ از هر مذهب و قومیتی و با تبعیت از تدابیر و فرمایشات ولی امر زمان راه عزت و سعادت را دنبال نمایند.

مسئول معاونت سپاه فجر از تعامل و وحدت بین علمای اهل تسنن در شهرهای جنوبی استان به ویژه شهر خنج که شیخ ابونجمی نقش موثری را ایفا نموده یاد و تشکر کرد و خواستار تداوم این رویه در آینده شهرستان شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: