کد خبر: ۵۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
پیکرهای پاک دو نفر از این شهدای گمنام روز ۱۳ اسفند در شهرستان زرین دشت و حاجی آباد مرکز این شهرستان و دو شهید دیگر روز ۱۵ اسفند پس از برپایی نماز جمعه در شیراز به سمت گلدشت معالی آباد این شهر تشییع و به خاک سپرده می شود

پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس روز دوشنبه وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال مسوولان استان فارس قرار گرفت.

به گزارش سحاب نیوز به نقل از ایرنا، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ، در حاشیه استقبال از این شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:این شهدا ۲۷ سال پیش به شهادت رسیدند و پیکرهای پاک آنها در تفحص کمیته تحقیق و تفحص شهدا که بتازگی در مناطق عملیاتی جزایر مجنون و زبیدات صورت گرفت به دست آمده است.

سردار خداداد ابراهیمی افزود:پیکرهای مطهر چهار نفر از این شهبدان در استان فارس تشییع و به خاک سپرده می شود و پیکر سه تن دیگر از این شهدا به استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال می یابد.

وی ، میانگین سن این شهدا را بین ۱۸ تا ۲۳ سال بیان کرد و اظهارداشت: بیشتر شهدای تفحص شده در مناطق عملیاتی جزایر مجنون متعلق به استان فارس است و رزمندگان و شهدای ما در این مناطق ماموریت دفاع از مرزهای کشور را برعهده داشتند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد:آیین های ویژه وداع با شهدای گمنام در مناطق مختلف استان فارس برگزار می شود و انتظار این است که عموم مردم به ویژه جوانان در این مراسم شرکت کنند.

ابراهیمی گفت:پیکرهای پاک دو نفر از این شهدای گمنام روز ۱۳ اسفند در شهرستان زرین دشت و حاجی آباد مرکز این شهرستان و دو شهید دیگر روز ۱۵ اسفند پس از برپایی نماز جمعه در شیراز به سمت گلدشت معالی آباد این شهر تشییع و به خاک سپرده می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: