آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
سرهنگ محبی پور با بیان اینکه شهدای مهندسی وجهاد سازندگی به سنگر سازان بی سنگر معروف هستند این رزمندگان با جان فشانی تمام زمینه نبرد با دشمن فراهم می کردند.
به گزارش تنویر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثار الله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور از برگزاری نخستین یادواره شهدای مهندسی استان فارس در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این یادواره با تلاش سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین یادواره شهدای مهندسی استان فارس در راستای ادامه یادواره‌های اقشار مختلف بسیج برنامه‌ریزی شده که با برنامه‌هایی ویژه در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد نخستین یادواره شهدای مهندسی استان فارس خاطرنشان کرد: این یادواره با محوریت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز و معاونت مهندسی سپاه فجر استان فارس برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود و تاکنون کمیته‌های مختلفی برای برگزاری آن تشکیل شده است.

سرهنگ محبی‌پور با بیان اینکه تاکنون تعداد 380 شهید مهندسی در استان فارس شناسایی شدند تصریح کرد: این شهدا در دوران دفاع مقدس مسئولیت کار با ادوات مختلف مهندسی را در مسیر ساخت پل، جاده، سنگر و اماکن گروهی برعهده داشتند‌ و همواره در خط مقدم به سر می‌بردند.

وی با اشاره به ساخت پل خیبر توسط گروه مهندسی جهاد در سال 62 نقش ارزنده این واحد مهندسی در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: امیدواریم برگزاری این یادواره گامی در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مهندسی استان فارس باشد.

سرهنگ پاسدار محبی پور با بیان اینکه شهدای مهندسی و جهاد سازندگی به سنگرسازان بی‌سنگر معروف هستند خاطرنشان کرد: آنان در دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی زمینه‌های نبرد را برای رزمندگان فراهم کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: