آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس:
فاطمی امین گفت: همدلی زمانی محقق می شود که شخص مقام مسئول خود را از بدنه مردم جدانبیند و درد مردم را درد خودش بداند تا بتواند بهتر تصمیم بگیردو خیلی زود به آن جامعه عمل بپوشاند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه عشایر فارس، حجت الاسلام نصراله فاطمی امین با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) (الصلاه تثبیت للاخلاص و تنزیه عن الکبر) نماز موجب استواری اخلاص و دوری از کبر می شود گفت: یکی از اعظم صفات رذیله ای که انسان را از همدلی و همزبانی دور می کند کبر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس، با بیان اینکه بسیاری از خواص و عوام به واسطه این مریضی هلاک شدند خاطر نشان کرد: کسانی که به فکر خدمت صادقانه به دیگران باشند از این مریضی مهلک به دور و از پاکی نفس برخوردارند .

وی، با توجه به اینکه اگر مسئولی این مریضی مهلک را در خود داشته باشد هرگز نمی تواند خدمت صادقانه کند افزود: مسئولین امر در درجه اول باید با هم همدل و همزبان باشندتا به کمک همدیگر بتوانند در این عرصه با عزم ملی و مدیریت جهادی خدمت خالصانه و صادقانه داشته باشند.

حجت الاسلام فاطمی امین، با توجه به اینکه کسی که خود را بالاتر و به طریقی اولی بداند نمی تواند خوب با مردم همدل شود بیان داشت: همدلی زمانی محقق می شود که شخص مقام مسئول خود را از بدنه مردم جدانبیند و درد مردم را درد خودش بداند تا بتواند بهتر تصمیم بگیردو خیلی زود به آن جامعه عمل بپوشاند. 

 فاطمی امین گفت: در تحقق شعار همدلی و همزبانی مسئولین امر یا ملاقات های عمومی را زیادتر و یا خود به بدنه مردم رفته و درد مردم را از نزدیک ببینند و در جهت رفع آن تلاش مجدانه داشته باشند، تا این تلاش محسوس شده و برای مردم ملموس تر شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسئولین نظام و دولت این اعتبار را از صدقه سری مردم دارند خطاب به کسانی که مدیریت عنکبوتی دارند و  تا زمانی که پشت میز بنشینند از درد مردم با خبر نمی شوند یاد آور شد: نمی شود پشت میزهای آنچنانی و زیر اسپیلیت ودر هوای خنک نشست اما از مردم غافل باشیم و بگوییم که با مردم همدل و همزبانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایر فارس،در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین عزیز ما در هر پست و مقامی که هستند به عنوان کارگزار مردم و مردم نیز به عنوان کارفرمای مسئولین محسوب می شوند بنابر این وظیفه همه ماست که درتحقق شعار امسال که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده توجه کامل داشته باشیم و با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش رادر خدمت رسانی به مردم مضاعف کنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: