آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
سرهنگ رحمانی:
فرمانده سپاه فسا گفت: حمله نظامی آمریکا به طبس ،خوی زیاده خواهی و سلطه طلبی آمریکا در برابر ملت ایران را نشان می دهد وهمین موضوع اهمیت هوشمندی و هوشیاری در عرصه مذاکرات هسته ای را دوچندان می کند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فسا، سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه فسا در جمع کارکنان پتروشیمی این شهر در سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس اظهار داشت: ماجرای حمله نظامی آمریکا به طبس علاوه بر نمایش الطاف خفیه الهی نسبت به انقلاب اسلامی یک شاخص برای افشای دشمنی آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که پرداختن به آن،زیاده خواهی و سلطه طلبی آمریکا برابر ملت ایران را نشان می دهد و همین موضوع ضرورت هوشمندی و هوشیاری نسبت به آنچه امروز در عرصه مذاکرات هسته ای با آمریکایی ها میگذرد را دوچندان می کند.

فرمانده سپاه ناحیه فسا در بخش دیگری از سخنانش گفت: آنچه تا کنون باعث پیشرفت انقلاب در همه عرصه ها شده است توسل به ائمه اطهار(ع) و شهدا بوده  و توسل به این دو کمک می‌کند تا ما در راه انقلاب دست به کارهای بزرگ بزنیم و امروز تمام قدرت، توان، عزت و سربلندی به برکت همین توسل‌ها است.


عضو شورای تامین شهرستان فسا با اشاره به نامگذاری سال به سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری گفت:دشمنان می‌خواستند با سوء استفاده از شرایط داخلی و خارجی،دوگانگی بین حکومت ودولت را القاء کرده و بدان دامن بزنند اما با نگاه بلند و هوشمندانه مقام معظم رهبری و انتخاب نام سال توطئه‌های آنها خنثی شد.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) فسا به نقش و رسالت سپاه در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت : انقلابی ماندن و انقلابی زیستن نقطه روشن کارنامه سپاه بوده و هست و حضور پویا و سازنده سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرده است وامروز همچون دوران دفاع مقدس با همت و اراده مستحکم خود در اجرای پروژه‌های راهبردی و کلان کشور کارآمدی و کارآیی خود را در عرصه سازندگی نیزنشان داده است.



سرهنگ رحمانی در پایان سخنان خود گفت:جمهوری اسلامی ایران با مسلح شدن به تفکر انقلابی و اسلامی و به لطف خداوند بزرگ تمام تهدیدات را از مسیر پیشرفت برمی‌دارد و در این مسیر هرگز به احدی باج نمی‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: