آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
یک پایگاه خبری به نقل از منابع اسرائیلی از وحشت صهیونیست ها از قدرت نظامی حزب الله در صورت آغاز جنگی دیگر در منطقه خبر داد.
به گزارش تنویر به نقل از مهر، پایگاه خبری «بانورما الشرق الاوسط» با انتشار تحلیلی نوشت: رژيم اسرائیل به خوبی می داند که اگر وارد جنگ با حزب الله شود، پاسخ مقاومت قاطع و دردناک خواهد بود.

این پایگاه خبری افزود: تحلیلگران سیاسی و نظامی رژيم اسرائیل بارها در مورد توان موشکی و سلاح های حزب الله به مقامات تل آویو هشدار داده اند، اما در روزهای اخیر فشارهای نظامی علیه اسرائیل بیشتر شده است.

در ادامه اين تحليل آمده است: فشارها به رسانه های رژیم صهیونیستی کشیده شد به طوری که شبکه 10 تلويزيون اسرائیل ضمن نگرانی از جنگ احتمالی پیش رو اعلام كرده كه توان موشکی و نظامی حزب الله بسیار پیشرفته است و در جنگ آینده حزب الله قادر خواهد بود كه زیرساخت های اسرائیل را مورد هدف قرار بدهد.

پایگاه خبری بانورما الشرق الاوسط همچنين به نقل از یکی از مقامات رژيم صهيونيستي مدعی شده که تسلیحات پیشرفته حزب الله از طریق سوریه، و از طرف ایران به لبنان رسیده، اين يعني ایران از همه طرف اسرائیل را زیر نظر خود قرار داده است.

پیشتر شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفته است صهیونیست‌ها نیز به ‌خوبی می ‌دانند که حزب‌ الله موشک‌های نقطه‌زن را در اختیار دارد و به ‌علت امکاناتی که مقاومت به دست آورده و حمایت‌های جمهوری اسلامی و آمادگی حزب‌الله برای هر جنگی در آینده، این جنگ برای اسرائیلی‌ها سخت ‌تر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: