کد خبر: ۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
رئیس هیئت تکواندو استان فارس از آغاز لیگ تکواندو این استان در شهریور خبر داد و گفت: تیم منتخب استان به لیگ‌های کشوری اعزام می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس، عبدالرحمان شادمان از آغاز لیگ تکواندو این استان در دو بخش بانوان و آقایان در شهریور خبر داد و اظهار داشت: تیم منتخب استان به لیگ‌های کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون اسپانسری برای حمایت تیم‌ تکواندو برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نکرده است، افزود: در صورتی که اسپانسری برای تیم منتخب استان پیدا شود این تیم با قدرت در لیگ برتر حضور می‌یابد.

رئیس هیئت تکواندو استان فارس با اشاره به ظرفیت تکواندو این استان خاطرنشان کرد: بانوان استان فارس سال گذشته در رشته پومسه موفق به کسب مقام سوم کشور و آقایان در رده نوجوانان موفق به کسب مقام دوم و در رده جوانان و نوجوانان مقام چهارم کشور را کسب کردند.

شادمان با بیان این‌که پنج‌شنبه هفته گذشته خانه اختصاصی تکواندو شیراز میزبان برگزاری دوره هماهنگی داوران در بخش بانوان بود تصریح کرد: 20 نفر از بانوان در این دوره شرکت کردند و در این این دوره از داوران نمونه در مسابقات استان تقدیر شد.

وی با بیان این‌که ‌جمعه هفته گذشته نیز دوره هماهنگی داوران در بخش آقایان با حضور 70 داور برگزار شد، گفت: در این دوره از داوران نمونه استان در سال‌های 91‌، 92 و 93 در 3 بخش کیوروگی، هانمادانگ و پومسه تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیئت تکواندو استان فارس از اعزام ورزشکاران استان فارس به مسابقات قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور در اواخر‌ خرداد‌ خبر داد و افزود: در مجموع 40 ورزشکار استان فارس در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به راه‌یابی سید‌احمد خسروفرد در مسابقات دانشجویان جهان خاطرنشان کرد: این ورزشکار استان فارس اکنون در اردوی تیم دانشجویان حضور دارد و فاطمه اسدپور از استان فارس به عنوان مربی این تیم را برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان همراهی می‌کند.

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: