آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: در سال گذشته نزدیک به ۱۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی شیراز پرداخت و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثار الله، سروان قاسم مؤمنی از اعطای تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبرداد و اظهار داشت: همسو با فرامین مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال اولویت امسال طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرورش آبزیان و توسعه حوضچه‌های پرورش ماهی است.

وی با بیان اینکه تسهیلات 16 و 18 درصدی در دو بخش صنایع تولیدی و صنایع تبدیلی در عرصه‌های مختلف به متقاضیان از حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله(ع) شیراز پرداخت می‌شود افزود: متقاضیان این تسهیلات می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل طرح‌های کوچک و بزرگ تولیدی در منطقه ارژن و شیراز می‌شود تصریح کرد: این تسهیلات از سوی بانک مهر اقتصاد به بسیجیانی که در عرصه‌های تولیدی صاحب ایده باشند پس از بررسی‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) پرداخت می‌شود.

سروان مؤمنی با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی که از تسهیلات برخوردار می‌شوند شامل پرورش ماهی، تولید عسل، تولید گلخانه، خیاطی، قالیبافی، تولید گیاهان داروئی، پرورش شترمرغ، ایجاد واحدهای تولید قارچ خوراکی، و پرورش مرغ محلی است عنوان کرد: به هرکدام از طرح‌های کوچک و زودبازده و یا طرح‌های بزرگ‌تر شامل ساخت و توسعه حوضچه‌های پرورش ماهی و آبزیان تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اوایل امسال تاکنون در فضای ناحیه ثارالله(ع) شیراز با راه‌اندازی چندین واحد گلخانه 300متری، زنبورداری، تولید گوجه فرنگی، گیاهان زینتی، آلوئه‌ورا و خیاطی برای 10 نفر شغل ایجاد شده است بیان کرد: تا پایان امسال زمینه اشتغال بیش از 100 نفر توسط این ناحیه فراهم می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه در سال گذشته نزدیک به 11 میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز سال گذشته  برای 100 نفر به صورت مستقیم و150 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: