آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه:
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: آمریکا که به حق شیطان بزرگ است پس از جنگ های مستقیم اینک از جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش ترویج و دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی در زاهدان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و مسولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان برگزار شد اظهارداشت: آمریکا که به حق توسط امام خمینی(ره) شیطان بزرگ نامیده شد و از سال 1995 جنگ تمدن ها را با دخالت مسقیم راه انداخت بعد از سال 2010 آن را به جنگ درون تمدنی تبدیل و کشورهای اسلامی را با هم درگیر کرده و خود نیز به طور مستقیم وارد صحنه نبرد نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی همچنین گفت: این جنگ نیابتی که با پول و پشتیبانی های آمریکا و کشورهای اروپایی در دنیای اسلام راه انداخته شده با کشتار مردم سنی و شیعه همراه است که در هر صورت آمریکا از آن خشنود می شود.از پیامدهای این جنگ نیابتی و درون تمدنی از پای در آمدن پنج کشور اسلامی مصر، لیبی، سوریه، عراق و اخیرا یمن و قرار گرفتن اسراییل در حاشیه امن و نیز کینه به دل گرفتن کشورهای مسلمان از یکدیگر است. از نتایج جنگ تمدن ها و حضور فیزیکی و مستقیم آمریکا در آن می توان به تقویت ایران و گستره نفوذ آن، رشد مقاومت در منطقه و محصور شدن هرچه بیشتر اسراییل اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا با هدف تحول و تغییر در جامعه عربستان بدون متحمل شدن هزینه و به خطر انداختن منافع خود پای عربستان را به جنگ با یمن کشانده است. عامل پیروزی رزمندگان در جنگ غزه نه تنها تجهیزات نظامی بلکه در کنار آن معنویت نیروها بود.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران جهان اسلام را بیدار کرد و این دلیل مخالفت آمریکا و کشورهای اروپایی و جوامع کفر با این انقلاب شکوهمند است و در طول 36 سال گذشته استکبار جهانی تمام توان و تجهیزات خود را برای براندازی و کنترل نظام اسلامی بکار برده است.

وی تصریح کرد: شعار اول امام خمینی(ره) وحدت بود و اعلام روز قدس نیز در همین راستا انجام شد، حمایت از مستضعفین و مقابله با مستکبرین از دیگر اصول امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: توسعه اندیشه و تفکر بسیجی از دیگر اهداف امام خمینی (ره) بود که امروزه شاهد قدرت این تفکر نه تنها در ایران اسلامی بلکه در خارج از مرزهای ایران مانند عراق هستیم که مردم چگونه توانسته اند با ایجاد گروه های مردمی از پیشروی گروه تکفیری داعش جلوگیری کنند.

جمعیت روحانیون استان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش در بیانیه ای اعلام کردند: ما علما و روحانیون استان سیستان و بلوچستان از قیام مردم یمن حمایت و دخالت بیگانگان و حمله نظامی آل سعود را محکوم می کنیم و قطعا ملت مظلوم یمن با مقاومت، صبر و تحمل ،نصرت و پیروزی را به دست خواهد آورد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: