جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۸:۵۰
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
140 زائر پاسارگادی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند +تصاویر
تعداد 140 نفر از مردم  شهرستان پاسارگاد به مرقد امام(ره) برای شرکت در بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)  اعزام شدند.

حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد اظهار داشت: به همت سپاه  پاسارگاد برای پاسداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مردم ایران، تعداد140 نفر از شهرستان پاسارگاد به تهران اعزام شدند.

وی عنوان کرد: طبق فراخوان‌های قبلی، از 15 اردبیهشت ماه گذشته در پایگاه‌های مقاوت و مساجد پاسارگاد، ثبت نام برای اعزام در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد و تا دهم ماه جاری ادامه داشت.

فرمانده سپاه پاسارگاد افزود: برای مراسم امسال الویت ثبت نام نیز با افرادی بود که برای اولین بار قرار است در مراسم سالگرد شرکت کنند.

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌ها، کمیته‌های ثبت نام، بهداشت، فرهنگی، اطلاع رسانی، ترابری و ارتباطات، امنیت، بازرسی، نظارت و اسکان خواهران، برای مراسم امسال تشکیل شده‌اند و به انجام وظایف تعیین شده خود می‌پردازند.

زارعی همچنین به برنامه امسال برای اعزام بسیجیان به مرقد امام (ره) اشاره کرد و گفت: هر کدام از اتوبوس‌ها یک شعار دارند و تلاش شده در هر اتوبوس یک مسئول و یک راوی حضور داشته باشند؛ تا هم نماز اول وقت آن‌ها به جماعت برگزار شوند و نیز با فلسفه و اندیشه و زندگی حضرت امام(ره)بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان حضور 5/1 میلیون نفری مردم ایران در مراسم سالگرد حضرت امام (ره)، بیان داشت: بدون شک این حضور حماسی مردم  یک پیام مهم خواهد داشت و آن، میزان وفاداری مردم، به امام امت و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: