جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۹:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
سرهنگ غضنفری فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت:
چند پروژه دیگر که شامل کارخانه تولید آجر ،کارخانه لودرسازان(تولید لودر و مینی لودر،گریدر، بابکت)،شرکت تاک زرین دشت (کارخانه تولید تراک لود و سوله سازی) با مشارکت و سرمایه گذاری این نهاد در شهرستان انجام شود.
به گزارش زرنوشت سرهنگ یونس غضنفری فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در گفتگو با خبرنگار ما از سرمایه گذاری بنیاد برکت  وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اولین بار در شهرستان زرین دشت خبر داد.

سرهنگ غضنفری گفت با پیگیری های بعمل آمده از طریق سپاه فجر استان و بنیاد برکت این نهاد برای اولین بار در استان فارس در فاز اول سرمایه گذاری مبلغ 65میلیارد ریال به صورت مستقیم و مبلغی بالغ بر80 میلیارد ریال نیز در قالب سرمایه در گردش در طرح تولید میلگرد در کارخانه ذوب آهن ایزدخواست شهرستان زرین دشت سرمایه گذاری نمود است که در صورت تکمیل فاز دوم این کارخانه تعداد 800 نفر از جوانان این شهرستان جهت اشتغال جذب این کارخانه می شوند.

وی همچنین افزود این نهاد در پرژه های سرمایه گذاری به صورت 49 درصد از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی و 51 درصد نیز از طریق این نهاد سرمایه گذاری می شود که با پیگیری به عمل آمده سود حاصل از سرمایه گذاری در این پروژه به صورت خرج در کارهای عام المنفعه در شهرستان مصرف می گردد.

وی در ادامه به خبرنگار ما گفت پیگری نموده ایم تا چند پروژه دیگر که شامل کارخانه تولید آجر ،کارخانه لودرسازان(تولید لودر و مینی لودر،گریدر، بابکت)،شرکت تاک زرین دشت (کارخانه تولید تراک لود و سوله سازی) با مشارکت و سرمایه گذاری این نهاد در شهرستان انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: