آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
جانشین سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: برخی کسانی که خود را شاگرد مکتب امام (ره) می دانند، خود عامل تحریف شخصیت این بزرگ مرد تاریخ شده و سعی دارند که با ارائه تفکرات خویش، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را صرفا به عنوان یک شخصیت تاریخی معرفی کنند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سروستان، سومین نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت شهرستان سروستان با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مردم ولایت مدار و بصیر این شهرستان در مجموعه ورزشی 9 دی سروستان برگزار شد.

سردار گزنی جانشین سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، جبهه کفر و نفاق همه تلاش خود را در جهت تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت و علیرغم همه تهدیدات، تحریم ها و تهاجمات در جبهه های جنگ سخت و جنگ نرم نتوانست به اهداف خویش دست یابد و بر عکس روز به روز بر اقتدار و محبوبیت انقلاب اسلامی و این ملت شهید پرور در جهان افزوده شده است.

ایمان‌به‌خدا و حرکت‌در‌مسیر ولایت، رمز موفقیت انقلاب‌اسلامی‌است

وی در ادامه صحبت هایش گفت: عنایات خاصه خداوند به این ملت و این کشور از ابتدای حرکت انقلاب اسلامی تاکنون موید تحقق وعده الهی است که در قرآن کریم آمده و می گوید: خداوند از مومنینی که در راه او  با جان و مال خویش مجاهدت می کنند، حمایت خواهد کرد و آنان را تنها نخواهد گذاشت، ایمان به خدا و توکل بر او و حرکت مداوم و هوشیارانه در مسیر مطمئن ولایت، رمز موفقیت و سرافرازی انقلاب اسلامی است.

ایمان‌به‌خدا و حرکت‌در‌مسیر ولایت، رمز موفقیت انقلاب‌اسلامی‌است

سردار گزنی با اشاره به شکست ایادی استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته اظهار داشت: امروز دشمن با توجه به شکست های مفتضحانه خویش در عرصه هایی همچون جنگ تحمیلی 8 ساله، جنگ فرهنگی و همچنین فتنه های داخلی 78 و 88، تلاش دارد با تحریف شخصیت و منش حضرت امام خمینی (ره) در میان اقشار مختلف مردم تفرقه ایجاد کند تا شاید بتواند از این منظر به هدف نهایی خویش که همان براندازی نظام اسلامی است دست یابد، اما به لطف خدا و با وجود شخصیتی همچون رهبر معظم انقلاب در راس این کشور اسلامی و روشنگری های معظم‌له در همه امور جاری کشور و جهان اسلام، همه این تلاش ها و نقشه های شیطانی نقش بر آب است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی چند هفته اخیر در خصوص جلوگیری از تحریف شخصیت، تفکر و خط مشی امام راحل، تصریح کرد: بیان قاطع، شیوا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هشدارهای معظم‌له به مردم و مسئولان نظام درخصوص مقابله با جریان تحریف شخصیت جهانی حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری درمقابل توطئه دشمن در این زمینه، نشان‌گر اهمیت و حساسیت فوق العاده این موضوع می باشد.

جانشین سپاه فجر افزود: تفکر و خط مشی امام خمینی (ره) بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است؛ تلاش جبهه کفر و نفاق در جهت حذف اسلام ناب محمدی (ص) و ارائه اسلامی پوشالی بی تفاوت در قبال جامعه مسلمین و به تعبیر حضرت امام (ره) اسلام آمریکایی به مسلمانان جهان است.

وی در تبیین اهداف نظام سلطه از معرفی اسلام آمریکایی به بیان برخی ویژگی های آن پرداخت و گفت: بی تفاوتی در قبال مردم و جامعه، تعظیم و تکریم ظاهری برای خدا، بی بصیرتی و تسلیم در مقابل جبهه باطل، جدایی دین از سیاست، محدود شدن دین مبین اسلام به شعائر ظاهری و در نهایت اسلام آخوندهای درباری، اسلام داعشی و حمایت از صهیونیسم از جمله ویژگی های اسلام آمریکایی است که حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا به مقابله با آن پرداخت.

وی در تفهیم اهمیت بحث تحریف در دین و تحریف در شخصیت امام راحل تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که برخی کسانی که خود را شاگرد مکتب امام (ره) می دانند، خود عامل تحریف شخصیت این بزرگ مرد تاریخ شده و سعی دارند که با ارائه تفکرات خویش، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را صرفا به عنوان یک شخصیت تاریخی معرفی کنند که دوره‌ی وی تمام شده است. بصیرت، امروز مقابله با تحریف کنندگان شخصیت، تفکر و خط مشی روشن امام خمینی (ره) و حرکت مداوم و هوشیارانه عموم امت حزب الله در خط ولایت می باشد.

ایمان‌به‌خدا و حرکت‌در‌مسیر ولایت، رمز موفقیت انقلاب‌اسلامی‌است

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 و حمایت قاطعانه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: حمایت های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در راستای تقویت روحی و روانی آنان و همچنین بیان صریح مواضع قاطع جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی های کشورهای غربی، نشان از اوج دوراندیشی و دقت نظر معظمله در خصوص حفظ عزت و منافع ملی است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: