آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
نمایش "تکرار" کاری از گروه تئاتر غزل شیراز که به مرور خاطرات شهدای غواص عملیات کربلای 4 می پردازد در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه رفته است.
به گزارش تنویر، محسن فرشاد کارگردان  نمایش "تکرار" با بیان اینکه در این نمایش امید رهبر  به ایفای نقش می پردازد گفت: نمایش تکرار پیش از این توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده است و قبل از اعلام خبر تفحص شهدای غواص، گروه غزل مشغول تمرین برای اجرای عمومی نمایش بوده است.

وی افزود: اعلام این خبر در حالی که ما از مدت ها قبل مقدمات اجرا را آماده کرده بودیم بسیار عجیب بود و در عین حال انگیزه ای مضاعف برای بچه های گروه شده است، این هنرمند در ادامه با بیان اینکه این نمایش به مرور خاطرات شهدای غواص در عملیات کربلای 4 و همرزمان شهیدشان می پردازد خاطرنشان کرد: نمایش «تکرار» تا 15 تیرماه از ساعت 19 در تالار استاد هودی واقع در پارک آزادی، خانه فرهنگ 4، میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

مرور خاطرات شهدای غواص در تالار استاد هودی شیراز

نویسندگی این نمایش که کاری از گروه تئاتر "غزل" شیراز است را جمشید خانیان بر عهده داشته است. گفتنی است نمایش «تکرار» کاری از گروه تئاتر غزل به همت بنیاد شهید و امورایثارگران فارس، حوزه هنری فارس، انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان فارس اجرا می شود. نمایش "تکرار" کاری از گروه تئاتر غزل شیراز که به مرور خاطرات شهدای غواص عملیات کربلای 4 می پردازد در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه رفته است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: