آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
فرمانده سپاه مرودشت:
سرهنگ محمدی گفت: آموزش و پرورش و سپاه دو مجموعه جدا از هم نیستند، پس باید به نحو شایسته ای یکدیگر را یاری نمائیم.
به گزارش تنویر به نقل از واحد خبر بسیج دانش آموزی مرودشت، جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت با موضوعات اردوهای طرح هجرت 3، مسجد دانش آموزی و آمادگی دفاعی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.



محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه مساجد از صدر اسلام پایگاه های دینی بوده اند که می توانند در تربیت نسل نوجوان و جوان کمک شایانی نمایند گفت: مسجد دانش آموزی می تواند یکی از این پایگاهه ای تربیت دینی باشد.



سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت گفت: مسجد دانش آموزی به زودی کار خود را در مرودشت آغاز می کند، مسجد جواد الائمه (ع) به عنوان نمونه و الگو برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

فرمانده سپاه مرودشت افزود: مسجدی که به عنوان نمونه انتخاب می شود باید فضا سازی آن مناسب روحیات دانش آموزان باشد و هیئت امنا و امام جماعت مسجد نیز باید با روحیات دانش آموزان آشنا باشند، ما این ویژگی ها را در مسجد جوادالائمه (ع) بیشتر از مساجد دیگر دیدیم و این مسجد را بعنوان الگو انتخاب نمودیم.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: ماهمگی سرباز این نظام مقدس هستیم و باید در جهت پیشبرد اهداف عالی انقلاب تلاش کنیم؛ آموزش و پرورش و سپاه دو مجموعه جدا از هم نیستند و همه یک مجموعه واحد را تشکیل می دهیم و از یکدیگر توقع همکاری داریم پس باید به نحو شایسته ای یکدیگر را یاری نمائیم.



در بخش دیگری از این جلسه حبیبی مسئول بسیج سازندگی سپاه  مرودشت با اشاره به اردوهای طرح هجرت 3 و آغاز آن بعد از ماه مبارک رمضان گفت: طرح هجرت 3 در مرودشت طبق روال سال های قبل برگزار می گردد این طرح در قالب یک اردوی 10 روزه می باشد و از مدیران مدارس خواهشمندیم به این برنامه توجه ویژه ای داشته باشند زیرا فضا سازی و زیباسازی مدارس فرسوده فرصت خوبی برای این مدارس می باشد.



چگونگی تدریس آمادگی دفاعی در مدارس نیز از دیگر موضوعات جلسه بود که حاضرین نظرات خود را بیان داشتند. مرتضی چراغی رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش مرودشت نیز در این جلسه از همکاران خود خواست که برنامه های پیش روی بسیج دانش آموزی را در اولویت انجام قرار داده و همکاری های لازم را با مجموعه سپاه انجام دهند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: