پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۹:۵۶
کد خبر: ۶۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
استاندارسابق فارس:
تنوير: استاندار سابق فارس گفت: تمام گروه‌های سیاسی فعال در استان فارس باید مسائل استان را مدنظر قرار دهند و فارس را با وجود توانمندی‌هایی که دارد به قله برسانند.
سیّد محمد احمدی شامگاه دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید فارس با بیان اینکه تمام مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گذر زمان در چرخه آزمون قرار می‌گیرند اظهار داشت: در نتیجه این آزمون مشخص می‌شود که چقدر تلاش‌های مدیران و مسئولان مورد رضایت خداوند و مردم بوده است.

وی با تبریک موفقیت کشورمان در توافق هسته‌ای خاطرنشان کرد: موفقیت در این توافق پیروزی بزرگی در تاریخ سیاسی کشورمان است و این پیروزی به ابرقدرت‌های جهان این درس را داد که زمان تعیین تکلیف کردن برای ملت‌هایی که به دنبال استقلال و آزادگی هستند توسط ابرقدرت‌ها گذشته است.

استاندار پیشین فارس با تشکر از حمایت‌های وزیر کشور و حسن اعتماد ایشان نسبت به خود به ارائه گزارش مختصری از فعالیت خود در مدت زمان تصدی استانداری فارس پرداخت و افزود: بنده در زمان مسئولیت خود در استانداری فارس برای توسعه استان تلاش کردم و سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و تصمیمات برجسته ایشان برای رشد و اعتلای استان، سفر معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی وضعیت استان و حضور دکتر نوبخت در آستانه تدوین بودجه 94 از جمله مواردی بود که در زمان حضور بنده در استانداری فارس اتفاق افتاد.

احمدی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال 92 به عنوان خدمتگزار وارد استان فارس شدم تصریح کرد: بودجه 92 تا آخرین ریال جذب شد و بودجه 93 نیز با افزایش روبه‌رو بود.

وی با بیان اینکه استان فارس بزرگ است و مشکلات بزرگی نیز دارد عنوان کرد: تعامل با نمایندگان استان در دستور کار من بود و تمام مدیران استان و نمایندگان مردم استان فارس با عشق و علاقه به استان و مردم خدمت می‌کنند.

استاندار پیشین فارس با اشاره به اینکه ورود بنده به سمت استانداری فارس با دوره گذار از دولت پیشین به برنامه‌های دولت تدبیر و امید همراه بود بیان کرد: در این مرحله بیشتر برای تثبیت وضعیت استان در عرصه‌های مختلف تلاش شد.

احمدی بزرگترین مشکل استان فارس را خشکسالی دانست و گفت: در سال 92 کل اعتبارات خشکسالی استان فارس 20 میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده این رقم به 126 میلیارد تومان در سال 93 افزایش یافت و علاوه بر این رقم 76 میلیارد تومان نیز از دفتر مقام معظم برای به منظور تکمیل پروژه‌های مربوط به سفر ایشان جذب شد.

وی با کسب حلالیت از مردم و مسئولان استان فارس به تشریح بخشی از سوابق خود پرداخت و افزود: بنا به فرمایش بنیانگذار انقلاب حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین وظایف تمام مسئولان است که باید برای موفقیت در این مسیر از ولایت فقیه پشتیبانی و پیروی کرد.

استاندار سابق فارس با تأکید بر اینکه اگر ولایت فقیه نبود وضعیت ایران از وضعیت سوریه و لبنان و دیگر کشورهای جهان بدتر بود اظهار داشت: باید عاشقانه به نظام و مردم خدمت کنیم و با وجود گروه‌های مختلف و خطوط سیاسی متفاوت در کشور باید برای همراهی و همدلی اینها تلاش و کشور را در مسیر رشد و تعالی هدایت کرد.

احمدی با تأکید بر اینکه تمام گروه‌های سیاسی باید برای حفظ منافع ملی در کنار هم قرار گرفته و مسائل کشور و استان را مدنظر قرار دهند خاطرنشان کرد: استان فارس باید با وجود توانمندی‌های بسیاری که دارد و با رفع تحریم‌ها در قله قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و رزمندگان در زمان تصدی من در استانداری فارس تنها گروهی بودند که دل مرا نیازردند تصریح کرد: این عزیزان در دیدارهایی که با من داشتند بارها اعلام کردند ما نیامدیم چیزی بخواهیم و آمدیم ببینیم چه کاری از دست ما بر می‌آید تا برای رشد و اعتلای استان انجام دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: