آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
دبیر قرار گاه امر به معروف سپاه فسا:
وحید بنده خدا گفت: آثار اجتماعی نماز مقابله فکری ،فرهنگی و تربیتی با فحشا و منکرات، نظم و انظباط، وحدت و همدلی، مردم‌داری و افزایش آرامش و امنیت جامعه می باشد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فسا، نشست تخصصی نماز با حضوری یکصد و بیست نفر از فرماندهان و شورای واحد طرح شهید جهاد مغنیه خواهران در نمازخانه شهید جاویدی سپاه فسا برگزار گردید.

در ابتدای این نشست تخصصی فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه فسا ضمن تشریح اهداف این نشست گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت اقامه نماز اول وقت بعنوان یکی از مهم ترین معروفات، حوزه دانش آموزی تصمیم گرفت تا نشست های تخصصی پیرامون این واجب مهم برگزار نماید.

تکامل فردی و اجتماعی جامعه در گرو اقامه نماز اول وقت است

در ادامه این مراسم وحید بنده خدا دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فسا با اشاره به اهمیت عبادت در نظام فکری و تربیتی انسان، ماهیت و هویت انسان بر مبنای عبادت را یکی از مهمترین موضوعات خلقت بشر توصیف نمود و خاطرنشان کرد: خداوند متعال مهندسی نماز را طوری طراحی نموده است که اگر انسان آن را با تمام مراحل و شرایط انجام دهد در واقع مسیر همه زیبایی های خلقت را پیموده و از همه زشتی ها در امان می ماند.

وی مهمترین نیاز بشر امروز را اقامه نماز دانست و تاکید کرد: آثار اجتماعی نماز مقابله فکری ،فرهنگی و تربیتی با فحشا و منکرات، نظم و انظباط، وحدت و همدلی، مردم‌داری و افزایش آرامش و امنیت جامعه می باشد.

تکامل فردی و اجتماعی جامعه در گرو اقامه نماز اول وقت است

دبیر قرار گاه امر به معروف سپاه فسا افزود: تکامل فردی و اجتماعی در هر جامعه ای در گرو اقامه نماز اول وقت است اگر در اجتماع نماز ضایع شود پیروی از شهوات زیاد می شود و جامعه انسانی به یکباره سقوط خواهد نمود. اینجاست که لازم است نماز را در اول وقت آن هم با نشاط و شادابی اقامه کنیم و این فرهنگ الهی را در جامعه گسترش دهیم و مطرح نماییم تا نهادینه گردد.

تکامل فردی و اجتماعی جامعه در گرو اقامه نماز اول وقت است

در انتهای این مراسم که با حضور والدین دانش آموزان برگزار شده بود از تعدادی از فرماندهان برتر طرح شهید عماد مغنیه تقدیر بعمل آمد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: