پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۶:۲۲
کد خبر: ۶۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
اولین کارگاه تایید محتوای محصولات فرهنگی بسیج با نگاه به مقوله فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه بوانات برگزار شد.

به گزارش تنویر بوانات:

 

اولین کارگاه تایید محتوای محصولات فرهنگی تولیدی بسیج با حضور مسئولین فرهنگی حوزه های مقاومت ، مدیران حوزه های مقاومت شهری و روستایی و کانونهای فرهنگی و هنری بسیج ، مسئولین عقیدتی و نظارت ناحیه و مسئولین فرهنگی سپاه ناحیه بوانات در محل نمازخانه ناحیه بوانات برگزار شد.

سرهنگ میرشکاری مسئول دفتر تایید محتوای سپاه فجر استان فارس در این کارگاه ضمن تاکید بر مقوله فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری ، نظارت و تایید محتوای محصولات فرهنگی تولیدی بسیج را لازم و ضروری برشمرد.

مسئول دفتر تایید محتوای سپاه فجر استان ، محصولات تولیدی فرهنگی بسیج شهرستان بوانات را بسیار خوب عنوان کرد و گفت : با بررسی تولیدات آثار بسیجیان بوانات متوجه شدیم که در این شهرستان در تولیدات فرهنگی دقت لازم را داشته اید و موردی مخالف فرهنگ دیده نشده است اما باز بر این مهم تاکید می کنیم تا خدای نا کرده خودمان با تولید آثاری بر فرهنگ خود ضربه نزنیم.

سرهنگ میرشکاری در دو کلاس یک ساعته موارد لازم الرعایه در تولیدات محصولات فرهنگی را به حاضرین تذکر داد.

در پایان این کارگاه نیز از محتوای کلاسها آزمونی برگزار شد و به 10 نفر از نفرات برتر که بیشترین نمره را در آزمون گرفتند هدایایی تقدیم شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی نیز حجت الاسلام رحمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوانات تایید محتوای تولیدات فرهنگی بسیج را بسیار مهم دانست و بر نظارت دقیق مسئولین فرهنگی بر تولیدات حوزه ها و کانون ها تاکید کرد.

حرف رسا

حرف رسا بوانات

رسای بوانات

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: