کد خبر: ۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
مدیرعامل باشگاه پارس مهر فارس گفت: تیم والیبال این باشگاه در دومین تجربه حضور خود در لیگ برتر قدرتمند از سال گذشته ظاهر می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس محمد چرخی با بیان اینکه سال گذشته نخستین تجربه حضور تیم والیبال پارس مهر در لیگ برتر بوده است اظهار داشت: با توجه به اینکه این تیم امسال نیز مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرده است قدرتمند‌تر و با آمادگی بیشتر در این لیگ حضور می‌یابد.

وی عنوان کرد: سال گذشته نخستین حضور ما در سوپر لیگ بود و تجربه کافی در این زمینه نداشتیم اما امسال با توجه به تجارب سال گذشته با قدرت بیشتر مسابقات لیگ را آغاز می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه پارس مهر فارس با اشاره به انتخاب جواد مهرگان به عنوان سرمربی تیم والیبال پارس مهر فارس افزود: بخشی از کادر فنی نیز انتخاب و تاکنون 70 درصد تیم آماده شده است.

وی با اشاره به انتخاب بازیکنان غیربومی در ترکیب تیم والیبال پارس مهر تصریح کرد: سعی ما بر این است که در بخش جوانان و نوجوانان بیشتر از ورزشکاران بومی استفاده کنیم.

چرخی با اشاره به آغاز لیگ برتر والیبال از آبان‌ماه خاطرنشان کرد: برای بالا بردن کیفیت لیگ والیبال امسال هر 12 تیم لیگ برتر در یک گروه به رقابت می پردازند.

وی گفت: براساس یک سیاست 5 ساله قصد داریم به صورت ملایم و با برنامه تیم‌های والیبال باشگاه را در مسیر قهرمانی پیش ببریم.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: