آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
به همت بسیج دانشجویی؛
اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم آباده به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

اردوهای جهادی دانشجویی در راستای خدمترسانی به مناطق محروم آباده به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

میثم خداداد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده در مراسم اختتامیه این اردو اظهار داشت: دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در قالب اردوهای جهادی در روستاهای محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد مستقر شدند و به خدمترسانی پرداختند.

وی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و ورزشی از جمله  زمینه فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم آباده برشمرد و افزود: ویزیت اهالی روستا توسط پزشک متخصص و دندانپزشک، واکسیناسیون طیور، بهداشت محیط ، برگزاری کارگاه اعتیاد و کلاس های بهداشت فردی بخشی از فعالیت های دانشجویان بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده با بیان اینکه مراسم مذهبی، کلاس های مشاوره خانواده، جلسات سخنرانی با موضوع مهدویت و نمایش فیلم های خانوادگی و کودک در روستاهای هدف برگزار شد اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی و برنامه های تفریحی از دیگر اقداماتی بود که گروه جهادی دانشجویی آباده در مناطق محروم این شهرستان انجام دادند.

خداداد تصریح کرد: بهسازی منازل خانواده های بی بضاعت، مدارس، مسجد، دیوارنویسی و رنگ آمیزی مدارس از جمله فعالیت های عمرانی دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در روستاهای محروم محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد بود.

وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه در برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره تحصیلی نیز در دستور کار دانشجویان قرار داده شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده با بیان اینکه مراسم مناجات و کلاس های معرفت شناسی و دیدار با خانواده های محترم شهدا نیز در روستاهای هدف برگزار کردیم ادامه داد: جلسات حلقه های صالحین نیز به صورت مستمر در این روستاها برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: