گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۶۵۴۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
در آستانه هفته دفاع مقدس:
سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد؛ هفته دفاع مقدس، هفته عشق و ایثار رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس است لذا برخود لازم دانستیم که بابرنامه های مدون وجدید، رشادتها وعوامل پیروزی رزمندگان را درمقابله با دشمنان به نسل جدید انتقال دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فراشبند سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کردند: هفته دفاع مقدس، هفته عشق و ایثار رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس است لذا برخود لازم دانستیم که با برنامه های مدون وجدید ،رشادتها وعوامل پیروزی رزمندگان را درمقابله با دشمنان به نسل جدید انتقال دهیم.

تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس از زبان فرماندهي سپاه ناحيه فراشبند

فرمانده سپاه فراشبند با اشاره به عوامل پیروزی جنگ افزودند حاکمیت ولایت فقیه، ایمان راسخ ملت مسلمان واعتقاد به شهادت و تاسی جویی از فرهنگ عاشورایی از عوامل اصلی پیروزی بر دشمن بوده است.

وی افزود؛ هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا انقلاب حضرت ولی عصر(عج)، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس پر از عشق و ایثار و مقاومت است ، دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان ، حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن در دل دفاع مقدسنهفته است که آن را برای همیشه پایدار کرده است.

فرمانده سپاه فراشبند اظهار داشت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پا خاسته و صحنه های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت. انگیزه حضور مردم ما دینی، و ملی بود. دفاع ما نبردی صد درصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی رادر این جنگ مثل دشمن متجاوز زیر پا بگذاریم.

سرگرد پاسدار علیرضا محمدی با بیان اینکه هفته دفا ع مقدس متعلق به یک قشر خاصی نیست گفت: در جنگ 8 ساله همه گروهها و همه اقشار حضور فعالی داشتند و دراین هفته باید با اجرای برنامه های متنوع ، ابعاد مختلف جنگ را به نسل جدید انتقال دهیم.

سرگرد محمدی اصلی ترین عناوین برنامه های اجرایی در این هفته را برگزاری یادواره های شهدای محلات ،همایش رزمندگان دفاع مقدس،شب شعر وحماسه وخاطره گویی،کوهپیمایی رزمندگان اسلام ،راهپیمایی بزرگ خانوادگی،مسابقات ورزشی،افتتاح پروژه های مهندسی وعمرانی بسیج وبرنامه های متنوع دیگر اعلام کردند.


وي  ادامه داد: به منظور روشن‌سازی خانواده‌ها و جوانان از خطر شبکه‌های اجتماعی، مقابله با دجالواره، نهضت‌های روشنگری با محوریت نقش ماهواره در آسیب‌های اجتماعی، شبکه های موبایلی و جنگ نرم از سوی بسیج خواهران و برادران برگزار می‌شود.
همچنين با اشاره به اینکه غبارروبی شهدا با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و بسیجیان در این هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج ، مسابقات فرهنگی و ورزشی از سوی بسیج خواهران و برادران به همراه اهدا جوایز اجرا می‌کند.
سرگرد پاسدار علیرضا محمدی خاطر نشان كرد: رژه موتورسواران در ۳۱ شهریور،راهپیمایی تاکتیکی و فراخوان گردانها ، برپایی نمایشگاه با محوریت ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا در مقبرﺓ الشهداء شهرستان شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا ،شب شعر وخاطره گوئی ،بر پایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس،برپائی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و را از مهمترین برنامه های دانست که سپاه در فراشبند اجراء خواهد کرد.

سرگرد محمدی همچنین با اشاره به لزوم حضور دستگاه‌ها در برنامه‌های دفاع مقدس گفت: همه ادارات باید در این راستا فعال بوده و اقدامات خود را در جهت پیاده سازی نظام ارزش ها پیش برده تا همه بتوانند در خصوص هفته دفاع مقدس بهره لازم را ببرند.

فرمانده سپاه فراشبند در آخر افزود: پیش از آغاز هفته دفاع مقدس در یک فضاسازی شهری سنگر‌های نمادین در جلوی برخی از میادین ، و گذر گاه ها ساخته شده و با نصب پوستر،‌ بنر و پلاکارد سعی خواهیم کرد مردم را در جریان گرامیداشت این هفته و برنامه‌های آن قرار دهیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 3
جان فدای رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:47 - 1394/06/30
0
2
احسنت بر فرمانده جدید ومقتدر سپاه فراشبند
پایبند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:20 - 1394/06/30
1
1
حضرت عباسی سپاه بار 90 در صد ادارات رو داره به دوش میکشه..
منفرد
|
-
|
16:38 - 1394/07/06
0
1
احسنت به شما فرمانده عزیزمان که اقتدار سپاه را حفظ و بالا می برید .
درود بر فرمانده مقتدر و ولایتی ...
نام:
ایمیل:
* نظر: