آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
سرهنگ روستا گفت: دشمن به بهانه مذاکره سعی می کند شرایطی را فراهم کند تا در ابعاد مختلف جامعه و کشور نفوذ پیدا کند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج کربلا در شهرستان ارسنجان حادثه مِنا را نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود دانست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن در این تجاوز محاسبات مختلفی را انجام داده بود و به خیال اینکه نظام اسلامی یک نظام نو پا و نو ظهور است، ارتش چندان منظمی ندارد و سپاه و بسیج نیز تازه تشکیل شده و از انسجام لازم برخوردار نیستند و همچنین ایران در صحنه بین المللی هنوز روابط منسجمی با سایر کشورها ندارد و قادر به تامین نیازمندی های خود نیست، دست به حمله زد، دشمن همه چیز را پیش بینی و محاسبه نموده بود جز ایمان، توکل بر خدا و معنویتی که در وجود مردم ایران موج می زد.

وی با اشاره به اینکه دو شاخصۀ ایمان و توکل بر خدا بود که باعث شد هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادگی و استقامت کنیم، گفت: ما با اتکا به خداوند و معنویت، در مقابل دشمن ایستادگی نمودیم و دشمن را در جنگ نظامی شکست دادیم.

سرهنگ روستا در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه پس از جنگ 8 هشت ساله دشمن  به این نتیجه رسید که امکان مقابله با ایران از طریق جنگ نظامی وجود ندارد، گفت: پس از جنگ سخت، دشمنان دست به دامان جنگ نرم شده اند و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه نفوذ جنگ نرم بسیار گسترده و وسیع است، گفت: برخلاف جنگ سخت که تلفات نیروی انسانی را در پِی دارد، در جنگ نرم، دشمن با با تهاجم فرهنگی به جذب نیرو می پردازد، نباید از این موضوع غافل شویم؛ در جنگ نرم، دورترین نقاط سرزمین در تیررَس دشمن هستند و دشمن می تواند با هزینه کم و با ابزاری نظیر ماهواره تا درون خانه ها نفوذ کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه جنگ امروز همه را درگیر می کند و تمام جامعه را در بر می گیرد، گفت: با بهره گیری از تقوا و معنویت دینی می توانیم خودمان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم .

سرهگ روستا در پایان صحبت هایش ضمن تشریح تحولات سیاسی کشور، گفت: دشمن به بهانه مذاکره سعی می کند شرایطی را فراهم کند تا در ابعاد مختلف جامعه و کشور نفوذ پیدا کند، باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم، خوش‌بین بودن نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است و این نکته ای است که خصوصا مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: