پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
ابوالفضل ثانوی کشتی گیر نوجوان زرین دشتی اهل شهردبیران با شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست یکی از سهمیه های تیم ملی کشور را در وزن 55 کیلوگرم برای شهرستان به ارمغان بیاورد.

به گزارش زرنوشت ، ابوالفضل ثانوی کشتی گیر نوجوان زرین دشتی اهل شهردبیران با شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست یکی از سهمیه های تیم ملی کشور را در وزن 55 کیلوگرم برای شهرستان به ارمغان بیاورد.

وی متولد 1375 و نزدیک به 4 سال است بصورت حرفه ایی در سطح کشور و استان کشتی می گیرد.

ابوالفضل در گفتگو با خبرنگار ما گفت پیش از این توانسته 2 بار مدال طلای مسابقات استانی و یک بار نیز مدال نقره کشوری را کسب کند.

وی در مسابقات انتخابی تیم ملی با غلبه بر کشتی گیران استانهای کرمان  و خراسان شمالی به دیدار رده بندی  راه پیدا ولی در رده بندی با نتیجه 4 بر 2 از کشتی گیر کرمانشاه شکست خورد و برای کسب مدال برنز با کشتی گیر شرکت کننده از سبزوار (مازندران) مسابقه داد و در پایان با نتیجه 4 بر 7 این کشتی گیر را شسکت داد .

پایگاه خبری تحلیلی زرنوشت کسب سهمیه انتخابی تیم ملی را به این همشهری عزیز و خانواده محترمشان تبریک عرض می کند همچنین لازم به ذکر است علاقه مندان به ورزش کشتنی می توانند جهت شرکت در  کلاسهای کشتی روزهای فرد در سالن اداره تربیت بدنی حضور پیدا کنند


نام:
ایمیل:
* نظر: