جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۶:۱۴
کد خبر: ۶۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
آقای روحانی در سال 82 نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی انجام داد، جک استراو حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل بهتر سفر عامل نفوذ گردد.

حضور سمبل و نماد استکبار پیر,جرثومه دشمنی علیه ایران, عامل و آمر فتنه های علیه کشور موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

ننگ بر مسئولیتی باد که هیج توجهی به نفوذ دشمن ندارند. خوش خیالی است اگرسفر جک استراو را صرفا توریستی بدانیم. سفرجک استراو تروریستی است نه توریستی: سفر این کوچکمرده جلوه آشکار دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.

این آقای وزیر اسبق روباه پیر, عاشورا و تاسوعای88 در پی تئوریزه کردن براندازی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور بوده, حالا در همان خیابان هاجسارت قدم زدن پیدا کرده است.

مگر سیاست های مستکبرانه  انگلیس و دشمنی ها دولتمردان پلید این کشور پایان پیذیرفته یا تغییر کرده؟

انگلیس هر روز یک بهانه دشمنی میتراشد, سال 88 با دخالت مستقیم در سرنوشت کشور خیانت های جبران ناپذیری را به بدنه جوان کشور وارد کردند،حالا چه شده دولتمردان ما خون شهدای فتنه را فراموش کرده اند؟ آقای استراو اگر میخواهد ایران بیاید, ابتدا باید پاسخگوی جنایات و بی احترامی مکررش باشد.وی ابتدا بخاطر بی احترامی هایش در سال 82مجازات شود.

آقای روحانی در سال 82 نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی انجام داد، جک استراو حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل بهتر سفر عامل نفوذ گردد.

آقایان دیپلماسی که بهتر از هر کس معنی این سفر ننگین را می دانند!

مگرغیرت ایرنی در رگ جوانان این مرز و بوم نباشد که عامل  سرقت علمی به دانشگاه راه یابد.عزاداران حسینی تاب مشاهده حامیان شمر زمانه را نخواهند داشت.

لذا راه نفوذ امریکا را قاطعانه بسته ایم و با همه توان بالای خود, اجازه نفوذ اقتصادی, فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به انگلیس خبیث به  سرکردگی آمریکایی ها نمی دهیم  

همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند, ایران دست دوستی به سوی همه  دولت های  اسلامی منطقه دراز میکند و با دولت های اسلامی هیچ مشکلی ندارد و بر مبنای این اصل , ایران در کنار ملت و دولت سوریه, دولت و ملت عراق, ملت های فلسطین, یمن و بحرین ایستاده است و با توطئه نظام سلطه به سر کردگی آمریکا ، انگلیس و..... مقابله می کند. دشمنان کشورهای اسلامی به ویژه آمریکا با حربه " اختلاف افکنی" و نفوذ" تلاش می کنند جغرافیای اسلامی را خشونت آمیز و بحرانی نگه دارند و در نهایت با تضعیف کشورها, آنان را تجزیه و تابع کنند.

 در پایان بسیج دانشجویی زرقان  ضمن ابراز انزجار خواهان پاسخگویی  به  موقع مسئولین استان می باشد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: